خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,563

ادینهو: آندو را سورپرایز کردم

ادینهو: آندو را سورپرایز کردم
ادینهو که از ابتدای فصل قول آقای گلی را به هواداران تراکتورسازی داده بود بعد از بازی با استقلال گفت:

سیستم تونی عالی بود

دیروز تراکتور فقط برد می خواست و با همین فکر به تهران آمدیم. ما جلوی استقلال عالی بودیم و هر یازده بازیکن داخل زمین به استقلال فشار آوردند و سیستم تونی در این بازی عالی بود. در نیمه اول یک گل خوردیم اما در نیمه دوم جبران کردیم و با دو گل قوی بردیم. ما تمرکز بالایی داشتیم و می توانستیم بیشتر هم گل بزنیم.

چهارمین گلم را به استقلال زدم

چهارمین گلم را به استقلال زدم و حس خیلی خوبی داشتم اما این بازی تمام شد و امروز با سونا و استخر ریلکس می کنم و برای بازی سخت برابر نفت آماده می شوم. این بازی فینال لیگ برتر است و باید برای قهرمانی ببریم. این تیم در لیگ خیلی خوب کار کرده و از تیم های بزرگ تهران در لیگ است اما جمعه این تیم را می بریم و قهرمانی را به مردم تبریز تقدیم می کنیم.

آندو را سورپرایز کردم

گفته بودم شادی گل ویژه ای دارم. هیچ کس نمی دانست شادی گل من چه بود و من آندو را سورپرایز کردم و وقتی اسم پسرش را فهمیدم روی پیراهنم نوشتم و خوشحالم گل زدم و آندو را خوشحال کرد.

125 هزار نفر جمعه می آیند

مطمئن باشید هواداران جمعه ورزشگاه را پر می کنند و من می گویم 125 هزار نفر به ورزشگاه می آیند و حتی بیرون از استادیوم هم تراکتور را تشویق می کنند. 70 هزار نفر داخل ورزشگاه و بقیه بیرون از ورزشگاه جشن قهرمانی می گیرند. هواداران برای کمک به تراکتور به ورزشگاه می آیند و ما هم برای برد در این بازی تمرکز می کنیم.

من را گرفتند، سامان هت تریک کرد

قبل از بازی با استقلال بازیکنان و دروازه بان این تیم گفته بودند، اجازه نمی دهند من گل بزنم اما اشکال ندارد. در تمام بازی ها من را مهار می کنند که گل نزنم اما به جای کم سامان نریمان جهان هت تریک کرد و من 2 تا پاس گل دادم. فوتبال یعنی همین و بازیکنان ما به خوبی در زمین بازی کردند و با قدرت بردیم.

ادینهو آقای گل شد،تمام!

من ادر لوسیانو ادینهو آقای گل لیگ 93-94 هستم. آقای گلی من مشخص شد و همانطور که قول داده بودم آقای گل شدم. به هدفم رسیدم و با اختلاف خیلی زیادی از مهاجم استقلال آقای گل شدم و خیلی خوشحال هستم.

برچسب‌ها: تراکتور تراکتور سازی تبریز ادینهو لیگ برتر استقلال آندو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

58 5

782 سسسسسسسسسسسسسصص1394/02/21

آذربایجان تورک: یاشاسین آذربایجان یاشاسین تورک اوشاخلاری

30 ارديبهشت (10:11)


22 ارديبهشت (18:07)


21 ارديبهشت (19:52)


آیسل: ساغول

21 ارديبهشت (19:15)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi