خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,335

رضایت مدیران باشگاه از انتخاب پائولو سوسا

رضایت مدیران باشگاه از انتخاب پائولو سوسا
شب گذشته به طور رسمی خبر استخدام پائولو سوسا به عنوان مربی جدید فیورنتینا اعلام شد و این مربی امروز نیز قرارداد خود را امضا کرده و در کنفرانس خبری نیز حاضر شد. اما روگ و پراده نیز نظراتی در مورد این مربی 44 ساله بیان کرده و از تلاش باشگاه برای تمدید قرارداد قرضی صلاح صحبت کرده اند:

آندره آ روگ: "از باشگاه و مربی جدید تشکر می کنیم. ما آماده ایم تا کاری که چند سال است آغاز کرده ایم را ادامه دهیم. در ابتدا مونتلا 3 سال فرصت کار در تیم را در اختیار داشت و حالا نیز افتخار می کنیم که پائولو سوسا را در اختیار داریم که می تواند ما را به بالاترین سطح فوتبالمان برساند. مذاکرات برای جذب سوسا طولانی شد ولی او نیاز داشت که ابتدا شرایط خود با تیم بازل را مشخص کند. صلاح؟ ما در دو روز آینده با مدیر برنامه او صحبت خواهیم کرد و شرایط را بررسی می کنیم. تصمیم ما این است که قرارداد قرضی او را برای 1 سال دیگر تمدید کنیم."

دانیله پراده: "ما سه سال پیش نیز می توانستیم پائولو سوسا را برای فیورنتینا انتخاب کنیم ولی شرایط به گونه دیگری پیش رفت. سوسا یک مربی مناسب برای فیورنتینا می باشد و می تواند با فلسفه فوتبالی که دارد ما را به اهدافمان برساند. او درباره جزیی ترین مسائل نیز به طور جدی کار می کند و با حضور روی نیمکت مربیگری تیم، ما می توانیم فوتبال بسیار زیبایی را ارائه دهیم و برای او آرزوی موفقیت می کنیم. مربی زمان لازم برای ارزیابی ترکیب تیمش را در اختیار دارد و سپس نیاز های خود برای تقویت تیم را به باشگاه اعلام خواهد کرد. ما تمامی نیاز های سوسا برای ساخت یک تیم قدرتمند را برآورده خواهیم کرد."

برچسب‌ها: سوسا مربی جدید فیورنتینا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 0

260 دی استیفانو1394/04/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi