خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,064

مسی هنوز آغاز نکرده

مسی هنوز آغاز نکرده
لیونل مسی برای بار 100 با پیراهن آرژانتین مقابل جامائیکا به میدان رفت، در حالیکه کیفیت 100 درصدی نداشت. چیزی که البته طی ثبت شدن رکوردها بی‌اهمیت است. فقط 11 دقیقه از بازی سپری شده بود و مسی یکی از چندین آرژانتینی حاضر در میدان بود که در میدان قدم می‌زد. مسی می‌دانست نیازی به تلف کردن انرژی‌اش ندارد و بندرت طی بازی آن‌قدر دوید که ضربان قلبش بالا رود. حتی وقتی در نیمه دوم ضربه آزادی نصیب آرژانتین شد، او توپ را آرام درون دستان میلر جای داد تا بازتابنده رویکردش نسبت به این بازی باشد.

همه این‌ها نشان می‌دادند کوپا آمه ریکا 2015 هنوز برای بهترین بازیکن جهان آغاز نشده. البته می‌شد طی لحظاتی جرقه‌هایی از نبوغش را دید ولی فاصله این مسی با مسی بارسلونا طی فصل٬ از زمین تا آسمان بود. آن‌چه جام جهانی پارسال را به یاد آورد. مسی آن‌جا پس از مرحله گروهی با بی‌میلی بازی کرد که البته شاید این‌جا در شیلی جریان برعکس شود و او از مرحله پلی اف به بعد با انگیزه‌تر ظاهر شود. شاید مسی انرژی‌اش را پس از سپری کردن یک فصل طولانی پردغدغه برای بازی‌های حذفی کنار گذاشته. به هر حال قاعدتا باید بالا بردن جام قهرمانی کوپا آمه ریکا باید بیشتر از ثبت رکورد 100 بازی ملی اهمیت داشته باشد.

برچسب‌ها: مسی جام ملتهای آمریکای جنوبی جامائیکا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

195 آ.ث.کوردستان1394/04/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi