خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
جامائیکا
4

موندو/ مسی مانیا

1 0

بارسلونا   1394/04/01

روزنامه هواداری بارسلونا، موندو دپورتیوو، در نسخه چاپی امروز از تیتر مسی مانیا استفاده کرده و در ادامه آن نوشته: غیر معمول، بازیکن جامائیکا، دشورن براون در زمین بازی از مسی خواست که با او سلفی بیندازد. همچنین نوشته: باقی بازیکنان جامائیکا هم در رختکن از او خواستند که با مسی عکس بیندازند.

مسی هنوز آغاز نکرده

5 0

بارسلونا   1394/04/01

لیونل مسی برای بار 100 با پیراهن آرژانتین مقابل جامائیکا به میدان رفت، در حالیکه کیفیت 100 درصدی نداشت. چیزی که البته طی ثبت شدن رکوردها بی‌اهمیت است. فقط 11 دقیقه از بازی سپری شده بود و مسی یکی از چندین آرژانتینی حاضر در میدان بود که در میدان قدم می‌زد. مسی می‌دانست نیازی به تلف کردن انرژی‌اش ندارد و بندرت طی بازی آن‌قدر دوید که ضربان قلبش بالا رود. حتی وقتی در نیمه دوم ضربه آزادی نصیب آرژانتین شد، او توپ را آرام ...

عکس / سلفی بازیکن جامائیکا با مسی

70 6

بارسلونا   1394/03/31

شب گذشته تیم ملی آرژانتین و جامائیکا به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان مارتینو موفق شدند با تک گل هیگواین جامائیکا را شکست داده و به عنوان صدرنشین گروه , راهی دور بعد مسابقات کوپا آمریکا شوند . دشورن براون بازیکن جامائیکایی در جریان بازی اقدام به گرفتن سلفی با مسی که رقیب او در این دیدار محسوب میشد کرد .

عذرخواهی ستاره پاری سن ژرمن بابت اشتباه عجیبش

6 1

پاریس سنت ژرمن   1394/03/22

به گزارش ورزش 11، ادینسون کاوانی که در حال حاضر همراه با تیم ملی کشورش برای مسابقات کوپا آمریکا در شیلی قرار دارد در مصاحبه ای به اشتباه از تیم جامائیکا که نخستین حریف اروگوئه در ان جام است به عنوان یک تیم آفریقایی نام برد .جامائیکا کشوری است در جزیره کارائیب است و جزو قاره آمریکا محسوب می شود .کاوانی بعد از این اشتباه فاحش خودش پیامی بدین شرح منتشر کرد :" ابتدا می خواهم از جامائیکا و مردمش عذرخواهی کنم . من می ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi