خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,053

سیمئونه: کسی نمی‌تواند حتی به مسی نزدیک شود

سیمئونه: کسی نمی‌تواند حتی به مسی نزدیک شود
خبرگزاری تسنیم: سرمربی روخی بلانکو معتقد است در حال حاضر کسی نمی‌تواند به لحاظ فنی به ستاره آرژانتینی بارسلونا نزدیک شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه که به عنوان بازیکن بیش از 100 بازی ملی با پیراهن تیم ملی آرژانتین انجام داده است، در گفت‌و‌گو با سایت «TyC Sports» آرژانتین گفت: مسی بهترین بازیکن جهان است و در حال حاضر کسی نمی‌تواند حتی به او نزدیک شود. امیدوارم لیونل بتواند به آلبی‌سلسته کمک کند تا کوپا آمه‌ریکا و جام جهانی را فتح کند.

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید در مقایسه اسطوره فوتبال آرژانتین و ستاره 27 ساله بارسلونا اظهار داشت: مقایسه مسی و مارادونا تنها منجر به بحث و جدل می‌شود و کنار گذاشتن یکی از آنها عادلانه نیست. دیه‌گو و لیونل در دوران و پست‌های متفاوتی نسبت به هم بازی کرده‌اند. مسی بیشتر مهاجم است ولی مارادونا در بیشتر نقاط زمین حضور پیدا می‌کرد. آنها دو فوتبالیست فوق‌العاده هستند. مسی چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه‌اش دارد و در کل به نظرم نمی‌توان این دو فوتبالیست بزرگ را با هم مقایسه کرد.

دیه‌گو سیمئونه که 106 بازی ملی برای آرژانتین انجام داده در سال‌های 1991 و 1993 با آلبی‌سلسته دو بار فاتح رقابت‌های جام ملت‌های آمریکای جنوبی شده است، این در حالی است که مسی بامداد فردا (یکشنبه) در صورت بازی مقابل جامائیکا در آخرین بازی آرژانتین در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا 2015 یکصدمین بازی ملی‌اش را به نمایش خواهد گذاشت ولی هنوز موفق نشده با آلبی‌سلسته به عنوان قهرمانی در یک تورنمنت معتبر برسد.

برچسب‌ها: مسی بارسلونا سیمئونه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

47 7

333 مهدی اذریان1394/03/30

بهترین کره ای: باشه تو خوبی بچه کوچولو

31 خرداد (11:31)


بهترین کره ای: افتخار امریکا خیلی نمکی بچه

30 خرداد (23:05)


30 خرداد (22:05)


بهترین کره ای: برق سه فاز داره میگیره کباب میشید عین تیمت که سوخت خ خ خ خ خ خخ خ خ خ خخ

30 خرداد (21:37)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi