خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

بارسلونا و بدهکاری هنگفت به لیونل مسی

بارسلونا و بدهکاری هنگفت به لیونل مسی
گزارش‌ها حاکی از آن است که بارسلونا هنوز ۸۵ میلیون یورو به لیونل مسی بدهکار است.

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای نقل و انتقالات تابستانی امیدواری زیادی وجود داشت که لیونل مسی قرارداد خود را با بارسلونا تمدید کند و به کارش در این تیم ادامه دهد؛ حتی برخی گزارش ها حاکی از آن بود که تمام توافقات لازم در این زمینه حاصل شده است اما در نهایت یک شوک بزرگ به هواداران بلوگرانا وارد شد.

در واقع باشگاه بارسلونا چندی پیش به شکل رسمی اعلام کرد که آن ها نمی توانند قرارداد لیونل مسی را تمدید کنند و دوران طولانی حضور این فوق ستاره آرژانتینی در نوکمپ به پایان رسیده است. برنده شش باره توپ طلا بارسلونا را ترک کرد و در انتقالی که بسیاری آن را پیش بینی می کردند به پاری سن ژرمن پیوست.

اما داستان لیونل مسی و بارسلونا هنوز تمام نشده است چرا که به نظر می رسد باشگاه کاتالانی هنوز بدهکاری هنگفتی به اسطوره خود دارد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده در این زمینه بارسلونا هنوز 40 میلیون یورو از دستمزد فصول قبل مسی را پرداخت نکرده است. این پایان کار نیست و بارسا باید 40 میلیون یوروی دیگر بابت بند وفاداری به فوق ستاره آرژانتینی پرداخت کند. همچنین بارسلونا پنج میلیون یوروی دیگر بدهی بابت پاداش ها به مسی دارد و باید دید نهایتاً این باشگاه چه ساز و کاری برای این مشکل خواهد اندیشید.

برچسب‌ها: مسی بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

132 الوارو1400/06/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi