خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,579

کامدار: کجای دنیا بازیکن فیکس را بیرون می‌گذارند؟

کامدار: کجای دنیا بازیکن فیکس را بیرون می‌گذارند؟
در رابطه با مصاحبه ای که مدیرعامل تراکتورسازی مبنی بر اینکه اگر جایگزینان گردانی و کامدار را پیدا کنند، این دو بازیکن را نمی‌ خواهند هافبک سرخپوشان تبریز گفت‌وگویی انجام دادند.
به گزارش "مستر90"، احمد کامدار در این رابطه گفت: من با تراکتورسازی قرارداد دارم اما از باشگاه با من تماسی گرفته نشده و من چیزی نمی‌ دانم حالا هم اتفاقی نیفتاده. خودم تازه مصاحبه آقای عباسی را خوانده ام. اگر من را نخواهند یا بخواهند سلیقه باشگاه است ولی کجای دنیا بازیکنی که بیشتر از یک نفر کار و خوب بازی کرده را کنار می‌ گذارند و بازیکنی را که اصلا بازی نکرده در لیست قطعی می‌ گذارند.

او در مورد تیم هایی که با آنها مذاکره کرده ادامه داد: من با 4 تیم صحبت کرده ام، 3تیم قطعی است. سیاه جامگان که مربی خودم آنجاست و غیر از آن با ذوب‌آهن، گسترش فولاد و سایپا نیز صحبت هایی انجام داده ام.

این بازیکن با اشاره به اینکه اولویتش تراکتورسازی بوده گفت: اولویت من تراکتورسازی بوده اما فعلا باشگاه اینگونه راجع به من تصمیم گرفته، من هم تابع تصمیمات هستم ولی وجدانم راحت است که برای تراکتورسازی کم نگذاشتم.

کامدار در پایان در مورد اینکه با تراکتورسازی تسویه حساب کرده یا خیر افزود: فعلا تسویه حساب نکرده ام، یک قران پول هم نداریم. به شخصه 68درصد از پولم را گرفته ام.

برچسب‌ها: کامدار تراکتور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 1

191 تراکتور20151394/03/30

ریئل مادرید: من بشخصه عاشق غیرت و تعصب این کامدارم!بوسه اش بر اذربایجان رو یادم نرفته هنوز!تنها جرمشم اینه که از رسول اقا حمایت میکنه!تف به ا

30 خرداد (23:43)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi