خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,579

کامدار: خطیبی در این فصل شهامتش را نشان داد

کامدار: خطیبی در این فصل شهامتش را نشان داد
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تعطیلی لیگ فرصت مناسبی است تا بتوانیم نقاط ضعف خود را تقویت کرده و روی نقاط قوتمان بیشتر کار کنیم.

احمد کامدار در گفت و گویی، درباره شرایط تیمش در نیم فصل اول اظهار داشت: ما عملکرد خیلی خوبی داشتیم اما متاسفانه در چند بازی اشتباهاتی داشتیم و بدشانسی هم آوردیم که این عوامل سبب شد صدر جدول را از دست بدهیم. با این حال فکر می کنم تراکتورسازی در 17 هفته ابتدایی شرایط خوبی داشت و هواداران راضی بودند.وی ادامه داد: تعطیلی لیگ فرصت مناسبی است تا بتوانیم نقاط ضعف خود را تقویت کرده و روی نقاط قوتمان بیشتر کار کنیم. انشاءالله چند بازیکن خوب هم به تیم اضافه می شوند و از هفته هجدهم با قدرت بیشتر برای رسیدن به صدر جدول تلاش می کنیم. ما بازی های لیگ قهرمانان آسیا را هم در پیش داریم و باید با آمادگی بالا رقابت ها را ادامه دهیم.

هافبک تراکتورسازی درباره اینکه در نیم فصل اول کم بازی کرد، بیان داشت: دقایق خیلی کمی هم بازی نکردم اما به هر حال تحت هر شرایطی رسول خطیبی تصمیم گیرنده است و من هم به نظرش احترام می گذارم. خطیبی واقعا در فصل جاری شهامتش را نشان داد. شاید هیچ مربی جرات نمی کرد تراکتورسازی را اینقدر بومی و جوان کند اما او این کار را کرد و انشاءالله در ادامه هم موفق می شویم.

کامدار در پایان درباره حضور تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا افزود: قطعا کار سختی در آسیا داریم. با اینکه گفته می شود حریفان ما چندان قدرتمند نیستند اما باید بگویم آنها جزو برترین های آسیا هستند و با بازیکنان گرانقیمتی که در اختیار می گیرند، کار را برای هر حریفی سخت می کنند و بسیار قدرتمند هستند. باید با تمرکز بالا بتوانیم برنامه هایی که در آسیا داریم را پیش ببریم.

برچسب‌ها: کامدار خطیبی تراکتور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

54 0

276 رئال و تراکتور1393/09/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi