خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,222

کیلور بدون مشکل به تمرینات پیش فصل رئال می رسد

کیلور بدون مشکل به تمرینات پیش فصل رئال می رسد
مرجع خبی رئال مادرید : مصدومیت مرموز کیلور ناواس می تواند به سودش تمام شود. در حقیقت این بازیکن که احتمالا به زودی اردوی تیم ملی کاستاریکا را ترک می کند به موقع به تمرینات پیش فصل رئال می رسد.

مصدومیت ناواس تا حد زیادی مشکوک و مرموز است چرا که او هفته گذشته بدون مشکل مقابل اسپانیا بازی کرد و حالا به گفته پزشکان کاستاریکا او به دلیل مصدومیتی که مربوط به یک سال پیش است مسابقات گلد کاپ (جام ملت های منطقه کونکاکاف یعنی امریکای شمالی ، مرکزی و کارائیب) را از دست می دهد.

در حال حاضر مشخص نیست که کیلور در گلدکاپ بهب میدان می رود یا نه اما به نظر می رسد که در صورت ترک اردوی کاستاریکا مشکلی برای آغاز تمرینات پیش فصل رئال نداشته باشد.

بسیاری معتقدند که علت اصلی اعلام خبر مصدومیت ناواس این بوده که این بازیکن بتواند از ابتدا در تمرینات پیش فصل رئال حاضر باشد و این خبر تا حد زیادی ساختگی و صوری بوده است. اگر کاستاریکا تا فینال گلدکاپ می رفت ، کیلور اردوی استرالیا و چین را از دست می داد و عملا فروختنش توسط رئال قطعی بود اما حالا شرایط برای بنیتز تا حد زیادی بغرنج خواهد بود چرا که احتمالا ده خیا و کاسیاس هم در آغاز تمرینات پیش فصل تحت اختیار او خواهند بود.

برچسب‌ها: فوتبال خارجی رئال مادرید - اسپانیا کیلور ناواس رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

300 جیلیوس1394/03/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi