خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

رئال مادرید5-0 دپورتیوو لاکرونیا؛جادوی زیدان درکهکشان مادرید

رئال مادرید5-0 دپورتیوو لاکرونیا؛جادوی زیدان درکهکشان مادرید
در ادامه دیدار های هفته نوزدهم لالیگا اسپانیا، تیم های رئال مادرید و دپورتیوو لاکرونیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان رئال مادرید تحت هدایت زین الدین زیدان موفق به کسب پیروزی شد.

به گزارش ورزش 11، رئال مادرید با هدایت زین الدین زیدان، سرمربی تازه منصوب شده، موفق شد با نتیجه ی سنگین و قاطع 5-0 دپورتیوو لاکرونیا را در هم بکوبد.

رئال مادرید در شرایطی باید دیدار هفته نوزدهم لالیگا خود را برگزار می کرد، که فلورنتینو پرز در هفته گذشته بالاخره حکم اخراج رافائل بنیتز را صادر کرد، تا زین الدین زیدان اسطوره فرانسوی رئال به نیمکت این تیم برسد، رئال مادرید باید با مربی جدید خود که روحیه و انگیزه تازه ای به تیم داده بود، برابر دپورتیوو لاکرونیا یکی از تیم های آماده فصل جاری لالیگا می رفت.

رئال مادرید تا پیش از این دیدار با 37 امتیاز در رتبه سوم جدول لالیگا، پایین تر از اتلتیکو مادرید و بارسلونا قرار داشت و باید برابر دپورتیوو 27 امتیازی در رده هشتم می رفت.

در جریان این دیدار مهم و حساس که دارای حساسیت ویژه ای برای هواداران رئال مادرید از جهت مشاهده عملکرد سرمربی محبوب تازه منصوب شده ی خود بود، ابتدا در دقیقه ی 15 کریم بنزما موفق شد گل برتری را برای رئال مادرید به ثمر برساند تا نتیجه ی کار 1-0 به سود این تیم رقم بخورد.

پس از آن در دقیقه ی گرت بیل، ستاره ولزی رئال موفق شد اختلاف پیروزی را برای تیم خود به عدد 2 برساند تا در پایان نیمه اول این دیدا با نتیجه ی 2-0 به سود رئال مادرید خاتمه بیابد.

در نیمه ی دوم و در همان دقایق ابتدایی، گرت بیل در دقیقه ی 49 موفق به گلزنی برای مادریدی ها شد تا پیروزی این تیم د ر برابر دپورتیوو حتمی باشد و نتیجه ی کار 3-0 به سود این تیم رقم بخورد؛ سپس در دقیقه ی 63 گرت بیل موفق شد گل سوم خود و گل چهارم را برای رئال مادرید به ثمر برساند تا شب فوق العاده ی خود را با هتریک در برابر دپورتیوو تکمیل کرده باشد.

و در نهایت در دقیقه ی 1+90 کریم بنزما موفق شد گل پنجم را برای رئال مادرید به ثمر برساند تا این دیدار با نتیجه ی سنگین 5-0 به سود رئال پایان بیابد.

در پایان زین الدین زیدان موفق شد در اولین تجربه ی سرمربی گری خود در رئال مادرید به بهترین نحو ممکن به پیروزی دست بیابد تا با کسب این 3 امتیاز رئال را به امتیاز 40 برساند، رئال مادرید علی رغم 40 امتیازی شدن در همان رتبه ی سوم خود باقی ماند و تفاضل گل اش به عدد 34 برسد و بهترین خط حمله لالیگا را از آن خود کند.

دپورتیوو لاکرونیا نیز با پذیرش این شکست 27 امتیازی و در همان رتبه هشتم باقی ماند.

برچسب‌ها: فوتبال خارجی رئال مادرید - اسپانیا زیدان رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

38 5

755 جیلیوس1394/10/20

ارشیادرجه 1: عاشقتم زیدان دمت گرم یعنی نشون دادی که از مربی های اسپانیایی هم برای رئال مناسب تری واقعن دمت گرم خیلی باهالی

20 دی (12:35)


Bʀᴏᴋᴇ ᴏғғ: راس میگی رئال واقعا حیف شد ولی ایشالله بازی های بعدی . زیدان هم یکی از بهترین مربی هاس

20 دی (10:24)


.رئال بابل.: اه کریس گل نزد این دوتا خنگ دو سه تا گل زدن ولی کریس نزد

20 دی (09:59)


بیچــاره دلــم: جونم زیدان.

20 دی (09:55)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi