خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,316

رسمی:ممفیس دیپای به منچستر یونایتد پیوست

رسمی:ممفیس دیپای به منچستر یونایتد پیوست
پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-

باشگاه منچستریونایتد مفتخر است که اعلام کند انتقال ممفیس دیپای از آیندهوون تکمیل شده و او با قراردادی چهارساله با امکان تمدید برای یک سال به منچستریونایتد پیوست.

ممفیس دیپای در این رابطه گفت :

این رویایی بود که برای من به حقیقت پیوست، پیوستن به بزرگترین باشگاه جهان و هم چنین فرصت کار کردن با کسی که باور دارم بهترین مربی جهان است، لوییس فن خال. من به توانایی های خودم کاملا باور دارم و سخت تلاش خواهم کرد تا به رویاهایم برسم.

من از ۱۲ سالگی در پی اس وی آیندهوون بوده ام و می‌خواهم از آنها برای همه چیز تشکر کنم. لحظه‌ای که لیگ را بردیم فوق العاده بود و من خوشحالم که جزئی از آن بودم. اکنون فصل جدیدی در زندگی من باز شده است و من مشتاقانه در انتظار آینده هستم.

لوویس فن خال نیز گفت :

من ممفیس را به خوبی از زمانی که در تیم ملی هلند با هم کار کردیم می‌شناسم. او بازیکنی جوان و با استعداد است که می‌تواند در پست‌های مختلف بازی کند.

برای ممفیس زمان خواهد برد تا به ریتم بازی در لیگ برتر عادت کند اما شکی ندارم که او توانایی تبدیل شدن به بازیکنی بزرگ برای این باشگاه را دارد. او در باشگاه درستی برای ادامه دادن راه موفقی که تا کنون پیموده قرار دارد.

برچسب‌ها: دیپای منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

22 1

540 ارل یونایتد1394/03/23

23 خرداد (11:07)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi