خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,938

بکهام:پیراهن شماره7منچستریونایتد مسئولیت دیپای رابیشترنمیکند

بکهام:پیراهن شماره7منچستریونایتد مسئولیت دیپای رابیشترنمیکند
ختصاصی | جوان هلندی باشگاه منچستر یونایتد، پس از آنکه به این باشگاه پیوست با تلاش بسیار سعی کرده است تا انتظارات شماره پیراهنی را که می پوشد برآورده کند، اما اسطوره باشگاه یونایتد معتقد است این پیراهن تهدید آمیز نخواهد بود.

به گزارش بخش بین المللی ورزش 11، دیوید بکهام بر این باور است پیراهن شماره 7 منچستر یونایتد که ممفیس دیپای آن را حالا پس از دیوید بکهام بر تن می کند نباید تمرکز او را بگیرد یا او را بترساند.

پیراهن شماره 7 شیاطین سرخ را بازیکنان بزرگی مانند جورج بست، اریک کانتونا، کریستیانو رونالدو و خود دیوید بکهام بر تن کرده اند.
دیوید بکهام در این باره اظهار داشت:

هنگامی که شما پیراهن شماره 7 منچستر یونایتد را بر تن می کنید نباید به ان فکر کنید که در گذشته چهع کسانی این پیراهن را بر تن کرده اند! چرا که این مسائل تمرکز او را از کار خود جدا می کند، این یک پیراهن ویژه برای شما است که می توانید از پوشیدن آن لذت ببرید! برای من این پیراهن الهام بخش بود.

من به این دلیل پیراهن شماره را بر تن کردم که پیراهن بزرگانی چون جورج بست و اریک کانتونا و برایان رابسون بود، این برای من مایه ی افتخار بود.

این یک پیراهن بسیار ویژه برای دیپای خواهد بود، پس از این نیز این پیراهن ویژه خواهد ماند.

برچسب‌ها: اختصاصی بکام دیپای شماره7 منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

472 βiohazard1394/08/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi