خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,939

هاجسون: استرلینگ باید «پوست‌کلفت‌تر» شود!

هاجسون: استرلینگ باید «پوست‌کلفت‌تر» شود!
سرمربی تیم ملی انگلیس به مهاجم جوان تیمش توصیه کرد به خاطر پاسخ منفی دادن به پیشنهاد لیورپولی‌ها جهت تمدید قراردادش باید خود را برای بی‌مهری‌های بیشتری از سوی هواداران و رسانه‌ها آماده کند.
به گزارش ورزش11، روی هاجسون، مربی تیم ملی فوتبال انگلیس به رحیم استرلینگ هشدار داد که باید خودش را برای مواجه شدن با بی‌مهری‌های بیشتر از سوی هواداران آماده کند. مهاجم 20 ساله لیورپول شب گذشته (یکشنبه) در بازی دوستانه تیم ملی انگلیس و ایرلندجنوبی در ورزشگاه آویوای دوبلین هو شد که دلیلش خودداری از پذیرش پیشنهاد اخیر قرمزپوشان مرسی‌ساید برای تمدید قراردادش با این تیم بوده است.

لیورپول به استرلینگ پیشنهاد قراردادی جدید که بر طبق آن او هفته‌ای 100 هزار پوند حقوق می‌گیرد داده است اما این مهاجم انگلیسی از پذیرش آن سرباز زده است و به همین دلیل بسیاری از هواداران و رسانه‌ها با او دشمن شده‌اند.

روی هاجسون، مربی سه‌شیر اما به استرلینگ که گفته می‌شود منچسترسیتی مشتری پروپا قرص او شده است، هشدار داد باید انتظار روزهایی سخت‌‌تر از این را هم داشته باشد.

هاجسون پس از تساوی بدون گل شاگردانش مقابل ایرلند گفت: من فکر می‌‌کنم که رحیم دارد دوره سختی را از نظر رابطه‌اش با هواداران سپری می‌کند اما شما نمی‌توانید از مردم انتظار داشته باشید که انتقاد کردن از او را کنار بگذارند، حداقل نمی‌توانید این انتظار را از رسانه‌های محلی لیورپول داشته باشید و این موضوع خیلی سریع در سطح ملی گسترش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: رحیم دارد کارش را خوب انجام می‌دهد و سعی می‌کند که تحت تأثیر انتقادات قرار نگیرد و بگذارد فوتبالش به جای او حرف بزند. او به گذر زمان نیاز دارد تا درک کند که اگر می‌خواهد از این وضعیت خلاص شود، باید سخت‌تر از این تلاش کند و پوستش را برای پذیرش اتفاقاتی که اکنون برایش رخ می‌دهد، کلفت‌تر کند. من به استرلینگ اعتماد دارم اما بازیکنان ربات نیستند. رحیم برای ما کارهای فوق‌العاده‌ای انجام داده است اما او این بار درخشش همیشگی را نداشت.

برچسب‌ها: روی هاجسون رحیم استرلینگ تیم ملی انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

151 شیاطین سرخ آسیا1394/03/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi