خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,939

پاسخ تست کرونای رحیم استرلینگ منفی شد

پاسخ تست کرونای رحیم استرلینگ منفی شد
رحیم استرلینگ که در جشن تولد اوسین بولت شرکت کرده بود پس از علائم بیماری این ورزشکار تست کرونا داد و حالا اعلام شده که پاسخ تست این بازیکن منفی بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، این خبر باعث آسودگی خیال باشگاه منچسترسیتی و تیم ملی انگلیس شد چرا که حالا او می‌تواند تیم گرت ساوت گیت را در دیدار‌های ملی پیش رو نیز همراهی کند. اسکای اسپرت خبر داده که استرلینگ شرایط خوبی دارد و هیچ نشانی از بیماری ندارد، اما در روز‌های آینده بار دیگر تست کرونای دومی از او گرفته خواهد شد. این بازیکن تست کرونای خود را در کشور جاماییکا داد تا مشخص شود که آیا این بازیکن دچار این ویروس شده است یا خیر. اوسین بولت با انتشار پستی اعلام کرد که علائم این بیماری را نشان داده و از کسانی که در مدت اخیر با او در ارتباط بودند خواست که خود را قرنطینه کرده و تست کرونا دهند. جواب تست کرونای این ورزشکار قهرمان المپیک نیز هنوز اعلام نشده است. تیم ملی انگلیس در روز‌های برگزاری بازی ملی باید با دانمارک و ایسلند دیدار کند و حالا گرت ساوت گیت می‌تواند رحیم استرلینگ را نیز به اردوی این تیم دعوت کند.

برچسب‌ها: رحیم استرلینگ منچسترسیتی تیم ملی انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

52 --ʝσкєя--1399/06/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi