خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

یوونتوس و بارسلونا جویای وضعیت ایلکای گوندوعان

یوونتوس و بارسلونا جویای وضعیت ایلکای گوندوعان
ممکن است ایلکای گوندوعان در همین تابستان از منچسترسیتی جدا شود

ایلکای گوندوعان، هافبک 31 ساله منچسترسیتی در فصل 22-2021 یکی از بازیکنان مهم تیم پپ گواردیولا بود که توانست در 43 بازی روی 16 گل مشارکت مستقیم داشته باشد.

طرفداری | با وجود این تاثیرگذاری، گفته می‌شود ایلکای گوندوعان از شرایطش در منچسترسیتی راضی نیست چرا که تنها در 20 مسابقه لیگ برتر انگلیس در فصل گذشته از ابتدا به میدان رفت. این‌ها در حالی است که ماه گذشته نیز شایعاتی در خصوص جدایی گوندوعان از منچسترسیتی مطرح شد که البته تکذیب شدند. با وجود این، هم‌چنان احتمال جدایی این هافبک آلمانی از جمع سیتیزن‌ها وجود دارد.

به گزارش بیلد، تیم‌های یوونتوس و بارسلونا جویای شرایط گوندوعان در منچسترسیتی هستند و وضعیت جذب او در تابستان 2022 را پیگیری می‌کنند. گوندوعان برای تیم‌هایی که هافبک نیاز دارند، یک گزینه باتجربه و ارزان است چرا که از قرارداد او با منچسترسیتی فقط یک فصل باقی‌مانده است.

بارسلونا که جذب فرانک کسیه را هم قطعی کرده، برای ثبت قراردادهای جدید باید بازیکن بفروشد و یوونتوس هم که به زودی از پل پوگبا رونمایی می‌کند، باید بعضی از هافبک‌های خود از جمله آرتور ملو و یکی از میان آدریان رابیو یا وستون مک کنی را بفروشد.

برچسب‌ها: یوونتوس بارسلونا ایلکای گوندوعان منچسترسیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

112 Esteghlal Fc‌1401/03/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi