خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,335

فیورنتینا 3-0 کیه وو ؛ پایانی قاطعانه

فیورنتینا 3-0 کیه وو ؛ پایانی قاطعانه
در آخرین هفته از رقابت های این فصل سری آ تیم فیورنتینا در خانه به مصاف تیم کیه وو رفت تا ضمن تثبیت رتبه پنجم خود در جدول، به دنبال رسیدن به رتبه چهارم نیز باشد. این دیدار از اهمیت ویژه ای برای وینچنزو مونتلا برخوردار بود به این دلیل که می تواند آخرین بازی فیورنتینا با هدایت مونتلا باشد و این مربی جوان که به زودی وضعیت نهایی خود را مشخص خواهد کرد، به دنبال ایجاد خاطره ای خوب در ذهن هواداران می باشد. این بازی یک مهمان ویژه نیز داشت و جانکارلو آنتونیونی اسطوره باشگاه فیورنتینا پس از مدت زیادی بار دیگر به آرتمیو فرانکی رفته و در غیاب آندره آ دلاواله شاهد پیروزی تیمش بود.

مونتلا برای این دیدار بار دیگر ستارگانی چون صلاح و وارگاس را به طور آماده در اختیار می دید و این دفعه نیز تصمیم گرفت ماریو گومز را روی نیمکت قرار بدهد. در درون دروازه نیز چیپرین تاتاروزانو فرصت بازی کردن پیدا کرده و تومویچ بار دیگر به ریچاردز ترجیح داده شد. در خط میانی هم پیزارو روی نیمکت نشست تا میلان بادلی کنترل تیم را در اختیار بگیرد. در سمت مقابل رولاندو ماران مربی موفق تیم کیه وو از داریو داینلی ستاره سابق ویولا در ترکیب خود بهره می برد و زوج پلیسیر و پالوسکی را در خط حمله قرار داده بود.

نیمه اول با برتری کامل بنفش پوشان و تسلط کامل آنها بر بازی آغاز شد که گل زود هنگام یوزیپ ایلیچیچ نیز نتیجه این برتری بود. در ادامه نیز ویولا بازی را در اختیار گرفته و به حملات خود ادامه می داد ولی بازیکنان تا پایان نتوانستند از فرصت های ایجاد شده استفاده کنند تا در نهایت همان گل ایلیچیچ تعیین کننده باشد. نکته دیگر این نیمه نیز مصدومیت مجدد محمد صلاح بود که مجبور شد جای خود را به فدریکو برناردسکی جوان بدهد. در نیمه دوم تیم فیورنتینا باز هم به بازی عالی خود ادامه داد و خیلی زود توسط جیلاردینو به گل رسید که توسط داور مردود اعلام شد.

بازی خوب بنفش پوشان ادامه داشت ولی حملات آنها به گل ختم نمی شد تا اینکه تیم کیه وو در دو صحنه پیاپی در آستانه گل تساوی قرار داشت که عکس العمل دیدنی تاتاروزانو و تیر دروازه، پالوسکی و پلیسیر را ناکام گذاشتند. سپس با اخراج کوفیه تیم کیه وو 10 نفره شد و همین امر به تسلط بیشتر تیم میزبان کمک کرد و دقایقی پس از ورود پیزارو به جای ایلیچیچ، این بار فدریکو برناردسکی بود که موفق شد برای ویولا گلزنی کند. در دقایق پایانی هم ماتی فرناندز پس از یک نمایش عالی از زمین بیرون رفت تا خوزه ماریا باسانتا نیز شانس بازی در آخرین دیدار فصل را داشته باشد. در لحظات رو به پایان هم، میلان بادلی در یک همکاری عالی با برنا موفق شد اولین گل خود برای فیورنتینا را در این فصل به ثمر رسانده و باعث پیروزی 3-0 تیمش در این بازی شود.

بدین ترتیب و با توجه به شکست تیم ناپولی در بازی همزمان در برابر لازیو، تیم فیورنتینا در آخرین هفته رقابت های سری آ موفق شد با کسب 64 امتیاز بالاتر از ناپولی در رتبه چهارم قرار گرفته و رتبه خود در 2 فصل گذشته را نیز تکرار کند. با این شرایط ویولا به طور مستقیم راهی مرحله گروهی رقابت های لیگ اروپا در فصل آینده خواهد شد و حالا زمان تصمیم گیری برای آینده مربی و بازیکنان تیم فرا رسیده است. این فصل سرانجام با کسب رتبه چهارم لیگ، صعود به نیمه نهایی جام حذفی و حضور در نیمه نهایی لیگ اروپا برای ویولا به پایان رسید تا فصلی موفق و مثبت برای بنفش پوشان رقم خورده باشد.

برچسب‌ها: فیورنتینا سری آ کیه وو فوتبال ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

250 لوکیتا1394/03/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi