خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,335

مونتلا: مشکلی با سران باشگاه ندارم

مونتلا: مشکلی با سران باشگاه ندارم
پس از شکست تیم فیورنتینا از سویا و حذف از رقابت های لیگ اروپا در مرحله نیمه نهایی، اعتراض های بسیار زیادی به مونتلا و بازیکنانش از سوی هواداران وارد شد و حتی مورد تمسخر آنها نیز قرار گرفتند. حالا مونتلا پس از چند روز بار دیگر توضیحات مفصلی در این باره بیان کرده و این بار از هواداران خواسته تا به حمایت خود از تیم ادامه دهند:

"من هنوز معتقدم که تیم مستحق اینکه توسط هواداران خودی مورد تمسخر قرار بگیرد نیست. آنها می توانند به تیم اعتراض کنند ولی من از بازیکنانم دفاع خواهم کرد چون آنها شایسته این هستند که از عملکردشان دفاع شود. من حتی اگر لازم شود برای دفاع از بازیکنانم در مقابل تمام شهر قرار خواهم گرفت. ما می خواهیم رتبه پنجم جدول را بدست آوریم و فکر می کنم این انگیزه مناسبی در اختیار ما قرار دهد. من فصل گذشته می توانستم با روسای باشگاه های بسیار بزرگی مذاکره کنم ولی می خواستم در فلورانس بمانم. اگر قصد جدایی داشته باشم، پیش از هر کسی آن را بیان خواهم کرد. من رابطه بسیار خوبی با سران باشگاه دارم و هرگز صحبت های من به منزله داشتن مشکل با آنها نیست."

"پس از بازی قبلی، از سوی هواداران صحبت هایی در مورد تیم مطرح شد که واقعا به من و بازیکنان ضربه زد. این هواداران 3 سال است که در کنار تیم بوده اند ولی این اواخر به استهضا تیم پرداخته اند. ما می خواهیم این فصل را در بهترین وضعیت به پایان رسانده و برای آینده ای بهتر برنامه ریزی کنیم. همه ما اشتباه می کنیم و من اعتراض ها را می پذیریم ولی همیشه از بازیکنانم دفاع خواهم کرد چرا که آنها در این فصل راضی کننده بوده اند و اگر نمی توانند کاری را بیشتر از تواناییشان انجام دهند، نباید مورد تمسخر قرار بگیرند. من امیدوارم که در بازی برابر پارما، از حمایت هواداران بهره مند شویم. ما حالا باید برای هدفی دیگر بجنگیم."

"این تیم از لحاظ سرمایه در رتبه هفتم قرار دارد و با این حال کار های بزرگی را انجام داده است. سویا تیمی به مراتب قدرتمند تر از ما بود و قدرت تیم ما در همین حد است. ما خوشمان بیاید یا نه، ظرفیت فعلی ما تا همینجاست. رییس هیچ بدهی به کسی ندارد و این در آینده می تواند برای ما مفید باشد. اندازه تیم ما در همین حد است. صحبت با دلاواله؟ نمی توانم بیان کنم چون کاملا خصوصی بود. بهتر است درباره بازی با پارما صحبت کنیم، تیمی که به همه ما درس شان و بزرگی داده است. اگر به من باشد، نیمکت طلایی را به دونادونی تقدیم خواهم کرد. ما در این بازی برای تثبیت رتبه پنجم تلاش می کنیم. در پایان فصل ملاقاتی را با سران باشگاه خواهیم داشت تا در مورد ادامه همکاری و اهداف تیم برای فصل آینده تصمیم گیری کنیم."

"گومز؟ او عضوی از این تیم است و من همیشه سعی می کنم بهترین ترکیب ممکن را به میدان بفرستم ولی نمی دانم که فردا بازی خواهد کرد یا خیر. نتو و تاتا؟ ما دو دروازه بان عالی داریم که در یک سطح هستند، شاید تاتاروزانو حتی مقداری بهتر هم باشد. بازی با سویا؟ هواداران برای 20 دقیقه نشان دادند که حمایت فوق العاده ای از تیم دارند ولی پس از گل های تیم حریف، ما با اعتراض آنها روبرو شدیم. باشگاه و هواداران ثابت کرده اند که اتحاد خوبی دارند ولی اشتباهاتی نیز رخ داده است. با این حال این تیم باید از احترام بیشتری برخوردار باشد. امیدوارم بازیکنان نیز با انگیزه و روحیه بیشتری در برابر پارما حاضر شوند و به چیزی که مستحق آنهاست دست پیدا کنند. من انتظار پیروزی برابر پارما را دارم."

برچسب‌ها: فیورنتینا فوتبال ایتالیا سری آ باشگاه فوتبال فیورنتینا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

277 Persepolisi1394/02/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi