خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,827

علاقه چلسی برای به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو

علاقه چلسی برای به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو
به گزارش بخش بین المللی ورزش 11، روزنامه معتبر دیلی استار در گزارشی عنوان کرد، انتصاب رافا بنیتس به عنوان سرمربی رئال مادرید شانس چلسی را برای امضای قرارداد با کریستیانو رونالدو را افزایش می دهد.

این روزنامه در گزارشی می نویسد: "بنیتس با آمدن به رئال می خواهد مرد اول و کلیدی تمیش گرت بیل باشد و این موضوع به احتمال زیاد تاثیری بر روی بازی رونالدو خواهد داشت و همین امر شاید باعث جدایی این ستاره پرتغالی از رئال و پیوستن دوباره به لیگ برتر باشد."

منابعی خبری در اسپانیا حتی ادعا کرده اند بنیتس قصد دارد رونالدو را بفروش برساند و بیل را که پیشنهادات فراوانی نیز دارد، در رئال نگه دارد، زیرا استفاده از این بازیکن در ترکیب برای بنیتس دشوار خواهد بود.

در همین راستا خبرهایی مبنی بر علاقه باشگاه چلسی برای جذب رونالدو وجود دارد. در حال حاضر ژوزه مورینیو هدایت چلسی را به عهده دارد و بعید نیست بار دیگر این دو چهره خاص در فوتبال در کنار هم قرار بگیرند.

برچسب‌ها: کریستیانو رونالدو رافائل بنیتس چلسی ژوزه مورینیو رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

64 5

681 چل تهران سی1394/03/08

چلسی والنسیا: خدا به رئال رحم کنه که بیل ستاره تیم باشه بعد تازه فکر نکنم بیاد اونم به خاطر مشکلش با مورینیو و وقتی هازارد هست جا برای این نیست

10 خرداد (16:51)


چلسی 3312: اگه بیاد عالی میشه ولی پاریسن ژرمن وو منچستر یونایتد وو . میخوانش فوری میره.ابرامویچ باید بجنبه .رونالدو کلید موفقیته برای هر تیمی

10 خرداد (13:59)


دختران قهرمان1: ایشالا بیاد ولی رعال گزاشته برا فروش

9 خرداد (17:09)


رئالیس: نمیاد :|

8 خرداد (18:44)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi