خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,822

ستایش رافائل واران از مورینیو

ستایش رافائل واران از مورینیو
چلسی نیوز ، مدافع جوان و فرانسوی باشگاه رئال مادرید که در این تابستان خبر از علاقه مندی آقای خاص نسبت به جذب او به گوش می رسید ، مورینیو را به دلیل ایجاد آرامش در وجود او جهت پیشرفت کردن ، در دوران حضورش در مادرید ستود.

ستاره جوان باشگاه رئال مادرید اسپانیا در مصاحبه ای در نشریه “Le” گفتوگو کرد و خوزه مورینیو ، سرمربی کنونی باشگاه چلسی را ستود. رافائل عنوان کرد: “در طول سال دوم حضورم در مادرید ، خوزه مورینیو باعث پیشرفتم شد. من کار خود را به خوبی انجام نمی دادم ، من در انجام کارهایی که او در خارج از زمین بازی از من می خواست مدیریت نمی کردم. بنابراین او من را سرزنش کرد و با انتقاد به من گفت”چرا در تمرین پیشرفت نمی کنی؟”
اولین واکنش من با من من کردن همراه بود و حرفش را قبول نداشتم اما می دانستم که حق با او بود و باید بیشتر تلاش می کردم.”

واران برای اولین بار در سن ۱۸ سالگی برای رئال مادرید توسط مورینیو در سال ۲۰۱۱ بازی کرد و در فصل ۲۰۱۱/۱۲ بازی های زیادی را برای رئال انجام داد. واران عنوان کرد که در ابتدا مانند بچه ای زودرنج در مقابل دستورات مورینیو واکنش نشان می داد درحالی که مورینیو در تلاش بود تا به او کمک کند. در زمان حضور مورینیو در مادرید آقای خاص ۴۶ مرتبه از او در رقابت های رسمی استفاده کرد و به همین دلیل بود که این مرد باتجربه پرتغالی در این تابستان به دنبال جذب واران بود.

برچسب‌ها: ژوزه مورینیو رئال مادرید رافائل واران چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

40 0

325 چل تهران سی1394/06/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi