خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

ادینیو: ای کاش چنین سناریویی برای ما نمی نوشتند

ادینیو: ای کاش چنین سناریویی برای ما نمی نوشتند
آندو اخراج شد و سیستم ما عوض شد. بعد هم که آن اتفاقها افتاد و مربی هم من را تعویض کرد تا تیم دفاع کند به گمان اینکه در اصفهان بازی مساوی شده و ما قهرمان می شویم.البته من نمی خواهم اینطور به این قضایا نگاه کنم و می خواهم بگویم که فصل برای ما تمام شد و باید به فکر آینده باشیم. هواداران مطمئن باشند ما تمام تلاشمان را انجام داده بودیم و سعی کردیم تا آنها را خوشحال کنیم.

خیلی حرفه ای برخورد می کنی. در ایران که می دانی از این خبرها نیست. الان همه به دنبال آن کسی می گردند که گفت بازی سپاهان و سایپا دو بر دو شده است...
اتفاقا من هم دنبالش می گردم. باعث شد من را تعویض کنند. وگرنه شاید اگر در زمین می ماندم گل چهارم را می زدم. ای کاش م دانستم چه کسی چنین چیزی را گفت.

بعد از اینکه مردم از زمین بیرون رفتند به ما گفتند که سپاهان دو هیچ شده، به قول تونی به ما کلک زدند.واقعا من نمی دانم چه کسی این موضوع را که بازی سپاهان-سایپا ۲ بر ۲ شده است را اعلام کرد. اگر گیرم بیفتد کاری با او ندارم. فقط می پرسم که چرا این کار کثیف را انجام داد؟ می توانستیم حمله کنیم و گل چهارم را بزنیم.

این قهرمانی به جز اصفهانی ها، به هیچ کس نچسبید...
خب، چون آنها یک استان هستند که البته خوب هم به فوتبال اهمیت می دهند. اما آنطور که شنیده ام آذری ها در ایران سه چهار استان هستند و تهران آذری زیاد دارد.

ادینهو با زدن ۲۰ گل به عنوان آقای گلی لیگ برتر رسید، در این مورد چه نظری داری؟
من با ۲۰ گل به عنوان آقای گل لیگ برتر رسیدم ولی دوست داشتم با قهرمانی تراکتور سازی هم همراه شود. من در بازی مقابل نفت تهران یک گل دیگر هم به ثمر رساندم و پیش از این هم گفته بودم که با ۲۰ گل به آقای گلی لیگ برتر می رسم اما دوست داشتم با قهرمانی تراکتورسازی همراه شود.

دوست داری یکسال دیگر هم در تبریز بمانی؟
من دوست دارم تا فصل بعد هم در تبریز بمانم چون واقعا در تبریز راحت بودم و هواداران همیشه محبت خود را نشان داده اند. باید صحبت هایمان با باشگاه بررسی و نتیجه نهایی مشخص شود.

پس ممکن است تیم دیگری را انتخاب کنی...
گفتم که باید با باشگاه صحبت کنم بعد تصمیم می گیرم اما گزینه اولم تراکتورسازی است.

در مورد هواداران تراکتور سازی چه نظری داری؟
هواداران در بازی مقابل نفت تهران حضور بسیار خوب و موثری در ورزشگاه داشتند که متاسفانه به هدفمان که کسب کاپ قهرمانی بود، نرسیدیم. آنها در طول فصل همیشه همراه تیمشان بوده اند که جای تشکر ویژه ای دارد. واقعا در حق تراکتورسازی ظلم شد و حق این تیم قهرمانی بود. ای کاش چنین سناریویی برای ما نمی نوشتند.

به نظرت چه کسی این سناریو را نوشت؟
یک کار تیمی بود برای زمین زدن تراکتورسازی که موفق هم شدند. دوست نداشتند تراکتورسازی قهرمان شود. امیدوارم بانیان ماجرا مشخص شود. تراکتور حسودهای زیادی داشت.ما قهرمان واقعی لیگ برتر هستیم اما جام را به شهر دیگری بردند. واقعا متاسفم. البته همین که همه لیگ تحت تاثیر اتفاقهای تبریز و تراکتور قرار گرفت یعنی تراکتورسازی مهم ترین تیم ایران است.

در این مدت، تبریز را چطور دیدی؟
تبریزعالی است و من این شهر را خیلی دوست دارم. مردم شهر نیز بسیار خوب هستند و همیشه به مهمانان محبت می کنند.

در مورد تونی اولیویرا، سرمربی تیم فوتبال تراکتور سازی هم صحبت کن و بگو چه در نظری داری؟
آقای اولیویرا، مربی بسیار خوبی بوده و همه در تبریز وی را دوست دارند. سرمربی تراکتور سازی مربی بزرگی بوده و همیشه تلاش می کرد تا تیم بهترین عملکرد را داشته باشد. او به واقع بهترین مربی لیگ برتر است

برچسب‌ها: تراختور تراختور اذربایجان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

158 Manchester€ity1394/03/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi