خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

باید حق 35 میلیون طرفدار تراکتورسازی را ادا کنیم

باید حق 35 میلیون طرفدار تراکتورسازی را ادا کنیم
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی ضمن اشاره به لفظ بومی در برخی محافل خاطرنشان کرد: بومی کسی است که دلش با تراکتورسازی باشد، هر کس که دلش با تراکتورسازی باشد با هر زبانی و از هرکجای دنیا که باشد قابل‌احترام و باعث افتخار ماست و خوشحال می‌شویم که هواداری از تراکتورسازی از مرزها گذشته است، امیدوارم بتوانیم این تیم را به جایگاه اصلی‌اش که حق 35 میلیون طرفدار تراکتورسازی و مردم آذربایجان و ترک هست برسانیم.

عباسی اظهار داشت: این تیم مال قلعه‌نویی یا عباسی نیست، درواقع مهر این تیم به نام مردم ترک و آذری ما زده‌شده به همین دلیل تراکتورسازی نیازمند حمایت هواداران است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گریزی به هواداران پرشور تیم کرد و گفت: به نظر من این تیم علاوه بر آذری زبان‌ها از دیگر گویش‌ها و شهرها نیز هواداران زیادی دارد و بحث‌هایی که در خصوص مدیر غیربومی یا امثال این امر مطرح می‌شود چندان درست نیست و به نظر من کسانی هستند که به این تیم و رشد باشگاه تراکتورسازی تبریز حسادت می‌کنند، زیرا اگر نگاه کنید خاندان ما همه ورزشکار بودند.

وی عنوان کرد: ما امسال برنامه‌ای در باشگاه تنظیم کرده‌ایم که علاوه بر حذف اسم‌هایی به نام مدیر برنامه، بهترین پرداخت‌ها را نیز داشته‌ایم و حتی در خصوص اردوی ترکیه تیم ما علاوه بر رفع موانع مالی، با ۳ تیم مطرح اروپایی نیز قرارداد بازی دوستانه منعقد کرده بودیم که متأسفانه به دلیل مشکلات خروجی سربازان همه‌چیز عوض شد.

عباسی خاطرنشان کرد: ما از همه جهت آمده‌ایم تا به باشگاه تراکتورسازی و مردم فهیم و پرشور تبریز کمک کنیم تا تیم تراکتور بار دیگر در سطح آسیایی نیز بتواند خودی نشان دهد.

برچسب‌ها: تراختور اذربایجان تراختور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

234 Top Cer1394/11/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi