خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,939

لمپارد: در فصل بعد رقابت برای قهرمانی بین چلسی و من‌سیتی است

لمپارد: در فصل بعد رقابت برای قهرمانی بین چلسی و من‌سیتی است
فرانک لمپارد که پس از پایان قرارداد قرضی یکساله‌اش با منچستر سیتی به تیم نیویورک‌سیتی بازخواهد گشت و فوتبالش را در MLS دنبال خواهد کرد، در مقایسه باشگاه پیشین خود با تیمی که فصل اخیر برای آن بازی کرد، گفت: چلسی و منچسترسیتی شباهت زیادی به هم دارند و فکر می‌کنم در چند سال آینده نیز رقابت نزدیکی با هم برای قهرمانی در لیگ برتر داشته باشند. امیدوارم این دو تیم در رقابت‌های اروپایی هم این درخشش را داشته باشند، چون زیرساخت‌های لازم را دارند. با توجه به امکاناتی که دو باشگاه چلسی و منچسترسیتی در زمینه زمین‌های تمرینی، آکادمی، بازیکنان و ... دارند، به آینده امیدوارند.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس در ادامه تأکید کرد: البته به‌طور حتم منچستریونایتد در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی پیش‌رو پول زیادی برای جذب بازیکنان موردنظرش خرج خواهد کرد، هر چند آنها در حال حاضر هم تیم خوبی دارند. در کنار شیاطین سرخ, آرسنال هم به فکر تقویت خود خواهد بود ولی با توجه به مدت طولانی که در چلسی بودم و در من‌سیتی هم یک فصل بازی کردم می‌دانم که آنها به چه دستاوردهایی رسیده‌اند و از چه کیفیتی برخوردار هستند.

لمپارد 36 ساله در پایان عنوان کرد: به نظرم چلسی در این فصل شایسته قهرمانی در لیگ برتر بود، چون بازی‌های فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشت و ثبات بالایی داشت. فکر می‌کنم چلسی فصل بعد هم با قدرت برای تصاحب عناوین قهرمانی بازگردد.

برچسب‌ها: فرانک لمپارد لمپارد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

228 شمال لندن.1394/03/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi