خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,282

لمپارد: فن ده بیک بازیکن برجسته ای است

لمپارد: فن ده بیک بازیکن برجسته ای است
فرانک لمپارد معتقد است دونی فن ده بیک بازیکن برجسته ای است.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، دونی فن ده بیک، هافبک هلندی باشگاه منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به طور قرضی و تا پایان فصل به اورتون پیوست تا زیر نظر فرانک لمپارد بازی کند. این بازیکن در الدترافورد فرصت کمی برای بازی به دست می آورد اما به نظر می رسد لمپارد به این بازیکن علاقه زیادی دارد و امیدوار است حضور فن ده بیک در گودیسون پارک تاثیر مثبت زیادی در این تیم داشته باشد. این مربی در آستانه دیدار تیمش مقابل ساوتهمپتون در مورد کیفیت هافبک هلندی گفت:

واقعا تحت تاثیر او قرار گرفته ام. از نظر حرفه ای کاملا تحت تاثیر رفتار و تمرینات و همچنین آمادگی او هستم. اگر تمرینات او را تماشا کنید از میزان آمادگی اش تعجب نمی کنید. وقتی به دوران فن ده بیک در منچستریونایتد فکر می کنم، می توانم بگویم او یک بازیکن برجسته است. وقتی منچستریونایتد او را خرید هم بازیکن برجسته ای بود و وقتی در آژاکس بازی می کرد هم عالی بود. شرایط او در منچستریونایتد آسان نیست. راه های مختلفی برای واکنش نشان دادن به این موضوع وجود دارد و مطمئنم دونی سختی های زیادی کشیده است ولی نشان داد اگر سرتان را پایین بیاندازید و به تلاش ادامه دهید می توانید بر این سختی ها غلبه کنید. مردم همیشه از این بابت به شما احترام خواهند گذاشت. او حالا این فرصت را دارد که توانایی هایش را نشان دهد و امیدوارم از این فرصت استفاده کند.

فن ده بیک در ۵۰ بازی برای شیاطین که اکثرا به عنوان یار تعویضی بوده، سرخ تنها ۲ گل زده است.

برچسب‌ها: فرانک لمپارد فن ده بیک منچستریونایتد اورتون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

70 Reza Wampire1400/11/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi