خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,262

خلیلیان:شاید «م . م» بیمار من در بیمارستان روانی بوده!

خلیلیان:شاید «م . م» بیمار من در بیمارستان روانی بوده!
موضوع فردی با نام م . م که خود را یک اصفهانی و دوست تعدادی از مدیران سرشناس این استان معرفی کرده، روز گذشته به سوژه جالبی تبدیل شد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از خبرورزشی، او مدعی شده اعلام نتیجه ۲ – ۲ بازی سپاهان و سایپا در ورزشگاه تبریز و در نتیجه قهرمانی سپاهان، شاید پروژه‌ای بوده که از جانب او انجام شده است. در همین خصوص با مهرزاد خلیلیان، مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

شما فردی با نام «م.م» را می‌شناسید؛ كسی كه مدعی شده با مدیران اصفهانی در ارتباط است؟
این مسئله را به من گفتند و فقط خنده‌ام گرفت. این یك شایعه مسخره است.

او گفته دانشجوی شما بوده است.
من اصلاً چنین فردی را نمی‌شناسم و استاد دانشگاه نیستم.

مدعی شده سال ۷۵ دانشجوی شما بوده.
من اصلاً استاد دانشگاه نبوده‌ام. من پزشك ورزشی هستم و اصلاً‌ در دانشگاه سابقه تدریس ندارم. من مات مانده‌ام این چه صحبت‌هایی است كه مطرح می‌شود. یك هفته از قهرمانی سپاهان گذشته و این بحث‌ها همچنان ادامه دارد. هر كس پیروزی شفاف و درست سپاهان را یك‌جور زیر سؤال می‌برد. برخی آدم‌های بدون تجربه از یك طرف و برخی مجریان هم از طرف دیگر. حتی شنیدم برخی بازیكنان نفت هم در مصاحبه‌های‌شان مدعی شده‌اند سپاهان نباید قهرمان می‌شد كه این جای تأسف دارد. ما در پنج قهرمانی خود، حرفه‌ای و با اخلاق رفتار كرده‌ایم. هفت سال قبل هم كه در دقیقه ۹۷ به پرسپولیس در تهران باختیم و قهرمانی را از دست دادیم، نه داور را متهم كردیم، نه مسئولان را. نه به كسی توهین كردیم. خیلی ناراحت بودیم و گریه كردیم اما خودمان را برای فصل بعد آماده كردیم. اگر بخواهیم با امثال این آدم‌ها قهرمان شویم كه دیگر سپاهان نیستیم.

شما اصلاً‌ این فرد را می‌شناسید، در شبكه‌های مجازی به نام مسعود مزروعی معرفی شده.
مزروعی‌ها یك خانواده بزرگ در اصفهان هستند كه من هم وقتی آنجا مسئولیت داشتم، خدمات زیادی داشتم. من یك مزروعی می‌شناسم كه رئیس ورزش اصفهان بوده و الان در تهران است و در تیم فتح فعال بود. ایشان فرد قابل و خوبی است. اصلاً‌ طرح چنین مسائلی باطل است و ما را ناچار به شكایت می‌كند. اگر این حرف‌های بی‌مایه و سخیف برای باشگاهی مطرح شود كه ۶۰ سال سابقه دارد و مربی‌ای كه همه ایران او را اخلاق‌مدار می‌دانند، ادامه یابد، به طور قطع شكایت می‌كنیم. حسین فركی هم جام قهرمانی را گرفته و هم جام اخلاق را. این حرف‌ها عادی نیست و ناچار می‌شویم با استفاده از همه ابزارها، به مراجع امنیتی و قضایی شكایت كنیم.

این فرد گفته در ستاد انتخابات سردار طلایی با ساكت ارتباط پیدا كرده و رئیس ستاد انتخاباتی اسلامیان در انتخابات اتاق بازرگانی اصفهان هم بوده است.
این را به طور كامل تكذیب می‌كنم. من خودم دبیركل اتاق بازرگانی بودم و چنین فردی هرگز آنجا نبوده است. الان هم من می‌توانم شكایت كنم، هم اسلامیان و هم ساكت.

ایشان مدعی شده كه كارهای پروژه‌ای انجام می‌دهد و شاید اعلام نتیجه ۲ - ۲ میان هواداران تراكتور هم پروژه‌ای بوده كه به او دادند!
این حرف مرا شوكه كرد. این گفته را باید در مراجع قضایی جواب دهد.

شما می‌گویید او را نمی‌شناسید اما خودش گفته از دفتر شما با او تماس گرفته‌اند برای ملاقات.
من مدتی در بیمارستان فارابی اصفهان كه مخصوص بیماران روانی است، پزشك بودم و شاید این فرد هم یكی از بیماران من در آن بیمارستان بوده كه حالا احتیاج به ویزیت دوباره دارد. (با خنده) ما از طریق قانون این مسئله را پیگیری می‌كنیم.

حسین فركی در سپاهان می‌ماند؟
ایشان با ما قرارداد دارد. تلفنی هم صحبت كردیم و مشكلی نیست.

برچسب‌ها: خلیلیان سپاهان روانی بیمارستان بیمار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 0

524 حامرسس1394/03/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi