خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
بیمارستان
16

قرارداد باشگاه فیورنتینا با یک بیمارستان!!

51 5

فیورنتینا   1400/09/09

باشگاه فیورنتینا با بیمارستان کودکان Meyer قرارداد همکاری امضا کرده و بدین ترتیب از نام و لوگوی آنها بر روی لباس تمرینی خود استفاده خواهد کرد.بیمارستان کودکان Meyer در حومه شهر در فلورانس ایتالیا واقع شده‌است و منحصراً برای مشکلات و مراقبت کودکان از بدو تولد تا نوجوانی اختصاص داده شده‌است.

کامیابی‌نیا از بیمارستان مرخص شد

2 0

پرسپولیس   1396/10/26

بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس پس از معاینات دقیق پزشکی از بیمارستان مرخص شد.کمال کامیابی‌نیا که امروز به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف در بیمارستان آتیه بستری شده بود دقایقی قبل از بیمارستان مرخص شد.آزمایشات دقیق از این بازیکن انجام شده و با رسیدن به بهبودی کامل این بازیکن طی روزهای آینده به تمرینات پرسپولیس اضافه خواهد شد.

محمود خوردبین از بیمارستان مرخص شد

3 0

پرسپولیس   1396/10/16

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پس از جراحی سختی که روی ناحیه کمر خود داشت، امروز (شنبه) از بیمارستان مهراد مرخص شد.محمود خوردبین که در روزهای گذشته به‌خاطر درد از ناحیه کمر در بیمارستان بود، عصر امروز مرخص شد و بیمارستان را ترک کرد.قائم مقام ورزشی باشگاه پرسپولیس که از درد کهنه و عارضه قدیمی در ناحیه کمر رنج می‌برد و چند سال قبل نیز یک عمل جراحی روی کمر او انجام شده بود، در پی حادثه‌ای که برای وی روی داد، با تشدید مشکل و ...

همسر علی پروین: از مردم خواهش می کنم به بیمارستان نیایند

11 0

پرسپولیس   1396/10/13

همسر علی پروین: از مردم خواهش می کنم به بیمارستان نیایندپیشکسوت فوتبال ایران همسر اسطوره فوتبال کشورمان درباره روند درمانی او توضیحاتی ارائه داد. علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که به دلیل کسالت چند ساعتی را صبح امروز در بیمارستان بستری شده بود مجدداً از عصر امروز در بیمارستان کسری تهران بستری شد تا مورد معالجات دقیق پزشکانش قرار بگیرد. همسر علی پروین، پیشکسوت فوتبال ایران در این خصوص گفت:آقای پروین دچار سرماخوردگی ...

برانکو و پیروانی راهی بیمارستان شدند

2 0

پرسپولیس   1396/10/10

سرمربی و مدیر تیم فوتبال پرسپولیس برای عیادت از سرپرست سابق این تیم راهی بیمارستان شدند.برانکو ایوانکوویچ به همراه افشین پیروانی بعد از حضور در باشگاه پرسپولیس راهی بیمارستان مهراد شدند تا به عیادت محمود خوردبین بروند.خوردبین به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر در بیمارستان بستری است و قرار است فردا تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

بازیکن ماشین‌سازی به بیمارستان منتقل شد (عکس)

2 0

ماشین‌سازی‌تبریز   1396/04/27

دیدار دو تیم ماشین سازی و سیاه جامگان از ساعت 18 در ورزشگاه اکباتان آغاز شد. در دقیقه 15 این دیدار بر اثر برخورد خطرناک بازیکنان دو تیم روی هوا، اتابک زارعی بازیکن ماشین سازی با مصدومیت شدیدی مواجه شود تا برای مداوا به بیمارستان منتقل شود. بعد از انتقال زارعی به بیمارستان همچنان شاهد برخوردهای شدیدی در دیدار دو تیم بودیم که با توصیه ی مربیان ختم به خیر شد.گفتنی است دیدار دوستانه ی دو تیم در پایان با تساوی بدون گل ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi