خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,273

رحمان احمدی:نباید قهرمانی ما را زیر سوال می‌بردند

رحمان احمدی:نباید قهرمانی ما را زیر سوال می‌بردند
رحمان احمدی که امروز میهمان برنامه "زنده رود" بود از پیش بینی‌اش در مورد صعود ایران به جام جهانی خاطره‌ای جالب تعریف کرد.
صحبت‌های احمدی در "زنده رود" را می‌خوانید:
اول فوروارد بودم، بعد دروازه بان شدم
دروازه بانی ترس ندارد و چند سال است که کار ما همین است. من اول فوروارد بودم بعد تست دادم و برای دروازه بانی قبول شدم، هرچند فوروارد خوبی بودم اما بالاخره بیست سال است که در پست دروازه بانی کار می‌کنم و راضی هستم.
چشمم خون ریزی کرد و نباید فوتبال را ادامه می‌دادم
در فوتبال اتفاقات بد هم داریم. من چشمم در بازی با شموشک ضربه دید و خون ریزی کرد، دکتر گفت دیگر نباید فوتبال بازی کنی اما به هر حال بهتر شدم و ادامه دادم.
می‌دانستم روزی با دست من ایران به جام جهانی می‌رود
سالی که به سپاهان رفتم سال خوبی بود و ما قهرمان شدیم اما کی‌روش من را دعوت نمی‌کرد. از من می‌پرسیدند که چرا به تیم ملی دعوت نمی‌شوی؟ می‌گفتم شاید الان نیاز به من ندارد اما زمانی به تیم ملی دعوت می‌شوم که یک توپ را می‌گیرم و با همان توپ ما به جام جهانی می‌رویم و همین اتفاق هم افتاد. من از یک سال قبل می‌دانستم که روزی این اتفاق رخ می‌دهد.
نباید قهرمانی ما را زیر سوال می‌بردند
در بازی با سایپا من روی نیمکت بودم، آخر بازی از ناظر مسابقه می‌پرسیدم که در تبریز چه خبر است نتیجه چند چند است؟ ناظر به من گفت آن بازی ۶ دقیقه وقت اضافه دارد. چطور می‌دانستند؟ پس هم تلفن بود و هم اینترنت. پس چرا آنها می گویند ارتباطات قطع بوده است؟ نباید قهرمانی ما را با این صحبت‌ها زیر سوال ببرند.

برچسب‌ها: رحمان احمدی قهرمانی سپاهان زندو رود

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

288 سپاهان88891394/03/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi