خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ملوان
اتحاد ملوان
22
1,442

فرزاد حاتمی : اولین گزینه من برای فصل بعد ملوان است

فرزاد حاتمی : اولین گزینه من برای فصل بعد ملوان است
فرزاد حاتمی در خصوص مصاحبه اخیر خود گفت : من هیچ وقت نگفتم که با ملوان نیستم برای سال آینده هم اولین گزینه من ملوان است به شرطی که شرایط مساعد باشد ان شاء الله پای میز مذاکره می نشینیم اگر به توافق رسیدیم در ملوان می مانم در غیر این صورت برای این تیم بزرگ آرزوی موفقیت می کنم .

وی در ادامه گفت : خیلی خوشحال هستم که پنج نفر از تیم ملوان به تیم ملی دعوت شدند و این نشان دهنده روند خوب تیم ملوان در نیم فصل بود .

حاتمی در پایان گفت : از آقای محجوب تشکر ویژه ای می کنم امیدوارم که چنین افرادی که در فوتبال ایران از سرمایه شخصی خود هزینه می کنند مورد حمایت مسئولین قرار گیرند تا بتوانند بدون هیچ دغدغه ای به کار خود ادامه دهند ما قدردان زحماتشان هستیم و از آقای فیروز کریمی که نقش بسزایی در موفقیت های اخیر ملوان داشتند تشکر می کنم دست تک تک هواداران خوب ملوان را می بوسم که ما را حمایت کردند امیدوارم لایق محبتشان باشیم .

برچسب‌ها: ملوان ملوان بندرانزلی فرزاد حاتمی تیم ملی محجوب

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

468 αღїη◎øøω1394/03/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi