خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,227

64 درصد هواداران ده خیا را به کاسیاس ترجیح می دهند

64 درصد هواداران ده خیا را به کاسیاس ترجیح می دهند
ده خیا هنوز به رئال نیامده است اما گزینه محبوب هواداران رئال است. در نظرسنجی آس ، 64 درصد دروازه بان یونایتد را به کاسیاس به عنوان دروازه بان فصل 16-2015 ترجیح می دهند. کاسیاس بدین ترتیب برای اولین در چنین نظرسنجی هایی از رقبایش شکست می خورد. در فصل اول آنچلوتی 63 درصد کاسیاس را به لوپز ترجیح می دادند. در مورد کیلور ناواس هم فصل گذشته شرایط مشابهی وجود داشت.

ده خیا گزینه محبوب هواداران برای نشستن روی نیمکت در برنابئوست اما پیوستنش به این تیم آسان و سریع نخواهد بود. یونایتد در اولین پاسخ هایش فروش وی را غیرممکن دانسته است. در چنین شرایطی آنها ده خیا را تهدید کرده اند که یک سال در اولدترافورد نیمکت نشین شود. فقط یک سال از قرارداد ده خیا با یونایتد مانده است و اگر قراردادش تمدید نشود فصل آینده به صورت رایگان می تواند رئالی شود. به همین خاطر قیمت وی در این تابستان بالاتر از 30 میلیون نخواهد رفت.

در روزهای اخیر البته پیشکسوتان یونایتد آماده رفتن وی شده اند. اسکولز گفته است :” پیدا کردن جایگزین برای وی مشکل است. اسپانیایی است و رئال او را می خواهد. طبیعی است که این انتقال صورت بگیرد.” اشمایکل هم گفته بود :” رئال حتی از یونایتد هم بزرگ تر است.” فن خال و هواداران اما به ماندنش امیدوار هستند.

اگر اتفاق غیرمترقبه ای رخ ندهد کاسیاس و ده خیا در لیست تیم ملی اسپانیا در روز 26 می حضور خواهند داشت. جالب آن که این دو در روز 11 ژوئن به مصاف کاستاریکایی می روند که کیلور ناواس درون دروازه اش می ایستد. قطعا فصل بعد دو تا از این سه نفر در برنابئو خواهند بود ….

برچسب‌ها: منچستریونایتد رئال مادرید ده خیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

300 رئال سوسیداد م1394/02/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi