خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,117

برنابئو؛ ورزشگاهی که دیگر ترسناک نیست

برنابئو؛ ورزشگاهی که دیگر ترسناک نیست
زمانی نه چندان دور در رقابت های اروپایی، رقبای بزرگ رئال مادرید از حضور در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو هراس داشتند و هر تیمی قبل از ورود، خود را از پیش بازنده می دانست.
به گزارش "مستر90"، ناکامی شب گذشته رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو، چهارمین ناکامی این تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در 5 سال اخیر بود. رئال مادرید پس از چند فصل متوالی حذف شدن در یک هشتم نهایی این تورنمنت، سال 2011 با ژوزه مورینیو به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یافت و در یک بازی بحث برانگیز با نتیجه 2-0 مغلوب بارسلونا شد تا با تساوی 1-1 در بازی برگشت، از رسیدن به فینال باز بماند.

سال 2012، رئال در نیمه نهایی ابتدا در مونیخ با نتیجه 2-1 مغلوب بایرن شد اما در بازی برگشت با وجود برتری 2-1، در ضیافت پنالتی ها مغلوب بایرن شد و در ورزشگاه خانگی خود، پشت سد فینال ماند. سال 2013، رئال در بازی رفت نیمه نهایی، با نتیجه 4-1 مغلوب دورتموند شد اما در بازی برگشت با وجود حمایت بی وقفه و پرشور هوادارانش، نتوانست نتیجه ای بهتر از برد 2-0 کسب کرده و بار دیگر در برنابئو از دور رقابت ها حذف شد. این سومین ناکامی متوالی رئال برای صعود به فینال بود.

سال گذشته اما رئال در برنابئو 1-0 بایرن را شکست داد تا با برتری 4-0 در بازی برگشت، به فینال رفته و قهرمان شود. اما فصل جاری بار دیگر ورق به سود حریفان رئال بازگشت.

ابتدا در سوپرجام اسپانیا، اتلتیکو در برنابئو از رئال یک تساوی 1-1 گرفت تا با برتری 1-0 در بازی برگشت، قهرمان شود. در یک هشتم نهایی کوپا دل ری نیز رئال در ویسنته کالدرون با نتیجه 2-0 مغلوب اتلتیکو شد اما در برنابئو نتوانست نتیجه بازی رفت را جبران کرده و با تساوی 2-2، از رسیدن به مرحله بعد بازماند.

پس از این دو ناکامی، نوبت به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید. رئال در تورین 2-1 به یوونتوس باخت و شب گذشته نتوانست از مزیت میزبانی و حمایت هوادارانش در برنابئو سود برده و با تساوی 1-1، ناکامی دیگری در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را تجربه کرد.

برچسب‌ها: رئال مادرید یوونتوس بایرن مونیخ بارسلونا اتلتیکو مادرید بروسیادورتموند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

39 1

736 پدیده حسین1394/02/25

مهدی امینی7: یادش بخیر! قدیم میگفتیم جهنم برنابئو.

11 خرداد (13:12)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi