خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

رقبای بارسا و رئال اسپانیایی مشخص شد

رقبای بارسا و رئال اسپانیایی مشخص شد
قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک چهارم نتیجه دراماتیکی داشت...
شکست سنگین پاری سن ژرمن و بخصوص پورتو و همچنین حذف اتلتیکومادرید و موناکو اتفاقات لیگ اروپا در این مرحله بود.

نکته فوق العاده ای که نیمه نهایی را تبدیل به یکی از تاریخی ترین ها می‌ کند، برخورد بارسلونا و بایرن مونیخ است. دو تیمی که 2 سال پیش در همین مرحله به تور هم خوردند که بایرن با برتری کامل در مجموع رفت و برگشت بارسلونا را 8 بر صفر شکست داد. اما دیدار این دو تیم در این دوره یک ویژگی بزرگ دارد و آن بازگشت پپ گواردیولا مربی تاریخ ساز بارسلونا به ورزشگاه نیوکمپ است.
گواردیولا که نیمار بارسلونای جدید است این بار نه در نقش سرمربی که به عنوان سرمربی تیم رقیب به نیوکمپ می‌ رود تا ضمن تجدید نظر با شاگردان سابق نبرد جانانه ای را مقابل آنها برگزار کند. شاگردان نخبه ای از جمله لیونل مسی و ژاوی و اینیستا که بخش مهمی از توفیق خود در فوتبال دنیا را مدیون پپ و روش تازه او در فوتبال، تیکی تاکای خارق العاده اش هستند که بخشی از قهرمانی جام جهانی 2010 اسپانیا مدیون بارسلونا و تیکی تاکای او بوده است. این قرعه یقینا یکی از مهمترین مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را به وجود خواهد آورد. جایی که عشاق قدیمی باید به روی هم شمشیر بکشند. این همان روز موعود است. پس بدین ترتیب دو تیمی که بیشترین گل را در مرحله قبلی زدند مقابل هم و دو تیمی که کمترین گل را زدند رو در روی هم صف آرایی خواهند کرد.

بارسلونا - بایرن مونیخ

رئال مادرید - یوونتوس

پی نوشت: به امید موفقیت تیم های اسپانیایی

برچسب‌ها: بارسلونا رئال مادرید بایرن مونیخ یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

66 0

704 España1394/02/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi