خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تاتنهام
اتحاد تاتنهام
36
576

مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام از جو هارت و سرخیو آگوئرو د

مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام از جو هارت و سرخیو آگوئرو د
تاتنهام در وایت هارت لین مقابل منچسترسیتی با یک گل شکست خورد. این شکست به این معنی است که سفیدهای تاتنهام قطعا سهمیه لیگ قهرمانان را به دست نخواهند آورد چرا که این تیم حالا هفت امتیاز کمتر از منچستریونایتد تیم چهارم جدول دارد و فقط سه هفته از بازیهای لیگ برتر باقی مانده است. پوچتینو بعد از بازی گفت: «به بازیکنانم افتخار می‌کنم. عملکرد آنها بسیار خوب بود و ما شایسته بیش از اینها بودیم ، اما در هر صورت تلاشمان فوق‌العاده بود. ما سه چهارموقعیت خوب در پنج دقیقه اول بازی داشتیم و وقتی شما مقابل تیمی مثل منچسترسیتی بازی می‌کنید باید از اینگونه فرصتها استفاده کنید. جو هارت عالی بود. او بهترین بازیکن زمین بود و تفاوت بین دو تیم را رقم زد. ضمن اینکه آگوئرو هم یک بازیکن بزرگ و فوق‌العاده است. او از فرصتی که به دست آورد نهایت استفاده را برد و گل تیمش را زد. از این که باختیم ناراحتیم.»

برچسب‌ها: تاتنهام مائوریسیو پوچتینو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

173 شهداگمنام1394/02/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi