خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,698

پیش بازی آرسنال - سوانزی سیتی؛ شکار قو در اشبرتون

پیش بازی آرسنال - سوانزی سیتی؛ شکار قو در اشبرتون
در جریان هفته سی و ششم رقابت های لیگ برتر انگلیس دو تیم آرسنال و سوانزی سیتی در ورزشگاه امارات به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این مسابقه ساعت 23:30 به وقت ایران برگزار می شود و داور آن کوین فرند خواهد بود.آرسن ونگر می خواهد ثابت کند تیمش قدرت قهرمانی در فصل آینده را دارد و برای اثبات این امر باید فصل جاری را با قدرت به پایان برساند. آرسنال در رقابت مقام دوم با منچستر سیتی قرار دارد در حالیکه هفته گذشته چلسی قهرمان شد. توپچی ها در 10 بازی گذشته خود در لیگ برتر انگلستان شکست ناپذیر بوده و در 9 بازی از آن ها به پیروزی رسیده اند. در نقطه مقابل سوانزی پس از یک ماه بافه تیمبی گومیس مهاجم اصلی خود را در اختیار خواهد داشت . او پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت انتظار می رود در کنار گیلفی سیگوردسون که این فصل 10 پاس گل مهیا کرده بتواند در این بازی نقش آفرینی کند. گومیس و سیگوردسون در بازی رفت که با پیروزی قو ها همراه بود بسیار تاثیر گذار بودند و تیم سوانزی رکورد فوق العاده ای در امارات دارد که فقط یک بار از زمان صعود به لیگ برتر انگلیس در این ورزشگاه شکست خورده است.

مصدومین آرسنال: دنی ولبک

مصدومین سوانزی: تام کرول، کایلی ناوتون، وین روتلج و جوردی آمات
اخبار دو تیم:

آرسنال: میکل آرتتا و الکس آکسلید چمبرلین به تمرینات گروهی آرسنال بازگشته اند و گمان می رود به دلیل ناآمادگی به ترکیب اصلی توپچی ها نرسند. همچنین متئو دبوشی و آرون رمزی شرایطی مشابه دارند و برای شرکت در این مسابقه باید تست های آمادگی به آرسن ونگر بدهند. جک ویلشر که هفته گذشته به عنوان یار تعویضی فرصت بازی پیدا کرد و انتظار می رود در صورت ناآمادگی آرون رمزی به جای وی به میدان رود.

سوانزی: نلسون اولیویرا پس از مصدومیتی که هفته گذشته دچارش شد انتظار می رود به بازی این هفته نرسد و ماروین امنس به جای او در خط حمله سوانزی قرار خواهد گرفت. گری مونک شاید بخواهد کی سونگ یونگ را در 11 نفر اصلی قرار دهد تا خط میانی تیمش را فشرده تر سازد.
آمار و ارقام جالب بازی:

*آرسنال 9 بازی از 10 بازی گذشته خود در لیگ برتر انگلستان را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

*آرسنال در 5 بازی از 7 بازی گذشته خانگی خود در لیگ برتر انلگستان کلین شیت کرده است.

*آرسنال در 5 بازی از 6 بازی گذشته خود در لیگ برتر انلگستان هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم پیروز بوده است.

*آرسنال در 10 بازی گذشته خود در لیگ برتر انگلستان شکست نخورده است.

*سوانزی در 6 بازی گذشته خود در لیگ برتر انگلستان در 4 بازی پیروز میدان بوده است.

برچسب‌ها: آرسنال سوانسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 1

326 طراحی نوین1394/02/21

اسکای فاال: تیمم فروشیه 30 تومن هرکیمیخواد بیاد پی وی

22 ارديبهشت (09:08)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi