خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,697

پیش بازی آرسنال - سوانسی

پیش بازی آرسنال - سوانسی
به گزارش "ورزش سه"، آرسنال از ابتدای فصل عملکرد خوبی تا به اینجای کار داشته و توانسته با کسب 16 امتیاز در رده سوم جدول قرار بگیرد و در فاصله 2 امتیازی صدر حضور داشته باشد. انتظار می‌رود این فصل، آخرین سال حضور آرسن ونگر روی نیمکت توپ چی ها باشد و همین موضوع می‌تواند باعث شود تا فصل ویژه ای برای شاگردان ونگر و هواداران پیش رو باشد. آرسنال در 5 بازی اخیر خود 5 پیروزی کسب کرده و در آمادگی کامل قرار دارد.
سوانسی اما در 7 بازی خود 4 امتیاز کسب کرده و در رده هفدهم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود، 4 شکست و 1 تساوی کسب کرده اند و شرایط خوبی را سپری نمی‌کنند. با این حال سوانسی به نتایج فصول اخیرش مقابل آرسنال امیدوار است. در 5 تقابل اخیر دو تیم 3 پیروزی برای سوانسی،‌ 1 تساوی و 1 پیروزی برای آرسنال به ثبت رسیده که این موضوع می‌تواند انگیزه ویژه ای برای بازیکنان سوانسی ایجاد کند. مرته ساکر، ولبک، ژیرو،‌ینکینسون و رمزی غایبین آرسنال هستند و در سوی دیگر، ناتان دایر غایب مهم سوانسی خواهد بود.

برچسب‌ها: آرسنال سوانسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

144 آرسنال3331395/07/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi