خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,393

کرگر: لیورپول باید مهاجمی در کلاس جهانی به خدمت بگیرد

کرگر: لیورپول باید مهاجمی در کلاس جهانی به خدمت بگیرد
در شرایطی که مهم ترین دلیل افت فاحش لیورپول در این فصل نبود مهاجمی کارآمد و آماده بوده است، جیمی کرگر از سران باشگاه خواست که مهاجمی بزرگ را جذب کنند.

کارا در اسکای اسپورتس نوشت:

لیورپول به گل نیاز دارد. قطعا خروج سوارز باعث کمبود مهره های گلزن شده است چون داریم در خصوص بهترین مهاجم جهان در حال حاضر سخن می گوییم. مصدومیت استوریج او را برای مدت ها از ترکیب دور نگاه داشت و فرم او نیز در روزهایی که مصدوم نبود چندان مفید واقع نشد. اما عدم گلزنی تنها در خصوص مهاجمان نبوده است. وقتی به رحیم استرلینگ و فلیپه کوتینیو فکر می کنم، می بینم که آن ها به گل های بیشتری در هر فصل نیاز دارند. این نیاز وقتی بغرنج تر می شود که بدانیم در نبود استوریج تیم به مهره هایی گلزن نیاز دارد تا جور نبود او را بکشند. لیورپول تا زمان آماده شدن استوریج (که دو ماه اول فصل آینده را نیز از دست داده است) به مهاجمی توانا در کنار دیووک اوریگی نیاز دارد. متاسفانه مهاجمان فعلی باشگاه نتوانستند کمک چندانی در این فصل کنند. من حدس می زنم که دو یا سه تن از این مهاجمان در تابستان باشگاه را ترک کنند تا جا برای خرید بازیکنان جدید باز شود.

برچسب‌ها: کرگر مهاجم کلاس جهانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

206 Liverpoolism1394/02/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi