خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,393

کرگر: میلنر شاید کاپیتان لیورپول شود

کرگر: میلنر شاید کاپیتان لیورپول شود
جیمی کرگر اسطوره باشگاه لیورپول نسبت به انتقال غریب الوقوع جیمز میلنر به این باشگاه واکنش نشان داد.

در شرایطی که به نظر می رسد انتقال این بازیکن 29 ساله به آنفیلد در روزهای آینده عملی می شود، کرگر وی را جانشین استیون جرارد دانست.

به گزارش ESPN، کرگر در این خصوص نوشت:

برندان راجرز با میلنر در خصوص جایگاهش صحبت می کند اما او شباهت های زیادی به جردن هندرسون دارد. یکی از دلایلی که او به لیورپول می پیوندد این است که به جای بازی در کناره ها، در میانه میدان بازی کند. آیا او می تواند نقشی در مرکز زمین داشته باشد؟ شاید. اما گمان نمی کنم این مناسب او باشد. او بازیکنی انرژیک است که شاید در کنار هندرسون زوج مناسبی در خط میانی پدید آوردند اما باز هم تاکید می کنم پستی در کنار ها برای وی مناسبت تر است. برایم جالب خواهد بود که این دو بازیکن چطور در کنار یکدیگر بازی می کنند. حقیقت این است که راجرز هنوز جردن هنرسون را به جای استیون جرارد به کاپیتانی انتخاب نکرده است پس میلنر می تواند رقیب وی باشد. فکر می کنم او خرید خوبی باشد. بازیکنی آزاد و با تجربه که توان بازی در چند پست را دارد. او شخصیتی قابل احترام دارد و می بینید که چطور حاضر شده است از خیر بازی در لیگ قهرمانان به خاطر پیوستن به لیورپول بگذرد. این نشان می دهد که چطور برای وی مهم تر است که یک بازیکن ارزشمند برای تیمش باشد به نسبت اینکه صرفا به دنبال به دست آوردن جام در سیتی باشد.

برچسب‌ها: کرگر میلنر کاپیتان لیورپول هندرسون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

40 2

315 Liverpoolism1394/03/16

柏レイソル: نمییشه

16 خرداد (21:26)


استقلیورپول: هیچ کس نمیتونه جای کاپیتانو بگیره

16 خرداد (20:57)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi