خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,064

تراشتگن و براوو؛ ترکیبی فوق العاده برای محافظت از دروازه

تراشتگن و براوو؛ ترکیبی فوق العاده برای محافظت از دروازه
بارسلونا در حال حاضر دو دروازبان فوق العاده در اختیار دارد که تا به اینجای کار، به خوبی جای ویکتور والدس را پر کرده اند.

تیم لوییس انریکه در طول فصل پیشرفت چشمگیری داشته است و مدتی طول کشید تا بالاخره این مربی ترکیب 11 نفره مورد علاقه خود را پیدا کند. اگرچه، هنوز تصمیم گیری در مورد یک پست برای او دشوار است: دروازبانی. این در حالی است که مارک آندره تراشتگن دروازه بانی بارسلونا در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را بر عهده دارد و کلودیو براوو نیز سنگربان این تیم در لالیگاست.
آماری مشابه

دروازه بان سوم تیم، جوردی ماسیپ علی رغم تعریف و تمجیدهای لوچو، در این فصل تنها یک بار و آن هم مقابل هوئسکا در جام حذفی به میدان رفته است.

کلودیو براوو در 35 بازی لالیگایی به میدان رفته، 21 کلین شیت انجام داده و آمار 0.59 گل خورده در هر بازی را به نام خود ثبت کرده است.

تراشتگن نیز در 18 بازی جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده، 9 کلین شیت انجام داده و به طور میانگین در هر بازی 0.61 گل خورده داشته است.

ترکیبی فوق العاده

در این میان، هر کدام خصوصیات خاص خود را دارد. به عنوان مثال دروازه بان شیلیایی با تجربه بوده و کنترل و جایگیری های بسیار مناسبی در درون دروازه دارد. همچنین گلر جوان آلمانی نیز تسلط بالایی در دوئل های هوائی و همچنین بازی با پا داشته و از نگرش ذهنی محکمی برخوردار است. مجموع این خصوصیات باعث شده تا بارسلونا از ترکیب فوق العاده در ترکیب خود بهره برده و دیگر نگران پیدا کردن جایگزین والدس نباشد.

لازم به ذکر است که احتملاً براوو در 3 بازی آخر لیگ دروازه بان بارسلونا بوده و تراشتگتن نیز در 2 یا 3 بازی باقی مانده در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا از دروازه آبی و اناری پوشان دفاع خواهد کرد.

برچسب‌ها: براوو تراشتگن دروازه ترکیب

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

25 1

252 نصر بردسکن1394/02/19

نصر بردسکن: باباایول

21 ارديبهشت (13:53)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi