خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
دروازه
3

هواداران رئال خواهان تغییر در دروازه این تیم

0 1

رئال‌مادرید   1395/12/26

طبق نظرسنجی مارکا:هواداران رئال خواهان تغییر در دروازه این تیمدر آخرین نظرسنجی سایت مارکا، هواداران رئال مادرید خواهان تغییر در درون دروازه تیمشان شدند.به گزارش "ورزش سه"، عملکرد نوسانی ناواس در فصل جاری باعث شده تا اعتماد هواداران به او کاسته شود و خواهان تغییر در درون دروازه تیمشان باشند. داوید دخیا، تیبو کورتوا، جیانلویجی دوناروما و برند لنو، جدی ترین گزینه های جانشینی ناواس در درون دروازه رئال هستند. در نظرسنجی ...

خیال برانکو از پست کلیدی راحت شد

41 0

پرسپولیس   1395/09/08

بانک ورزش/ تیم پرسپولیس روز گذشته در دیداری دوستانه دانشجویان را گلباران کرد و انگیزه بالای خود را در آستانه بازی مقابل ماشین سازی تبریز نشان داد. رادوشوویچ گلر دوم پرسپولیس که به جای بیرانوند مصدوم در چارچوب سرخ‌ها قرار گرفته، از ناحیه کمر کمی آسیب دید اما طبق اظهارات پزشک این تیم و رادو، او مشکلی برای دیدار هفته دوازدهم ندارد و می‌تواند در ترکیب اصلی برانکو قرار گیرد. درویش‌وند گلر سوم سرخپوشان در فصل جاری است.

تراشتگن و براوو؛ ترکیبی فوق العاده برای محافظت از دروازه

25 1

بارسلونا   1394/02/19

بارسلونا در حال حاضر دو دروازبان فوق العاده در اختیار دارد که تا به اینجای کار، به خوبی جای ویکتور والدس را پر کرده اند.تیم لوییس انریکه در طول فصل پیشرفت چشمگیری داشته است و مدتی طول کشید تا بالاخره این مربی ترکیب 11 نفره مورد علاقه خود را پیدا کند. اگرچه، هنوز تصمیم گیری در مورد یک پست برای او دشوار است: دروازبانی. این در حالی است که مارک آندره تراشتگن دروازه بانی بارسلونا در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را بر ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi