خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,117

رقابت شانه‌به‌شانه مسی وکریس برای آقای گلی: نبرد قرن ادامه د

رقابت شانه‌به‌شانه مسی وکریس برای آقای گلی: نبرد قرن ادامه د
هردوی این بازیکنان، مهره‌های کلیدی و ارزشمندی برای تیم‌هایشان هستند. آن‌ها به جای دستکش بوکس، کفش‌های رزم برپا می‌کنند. در حال حاضر کریستیانو رونالدو با 42 گل در صدر جدول گلزنان این فصل لالیگاست و مسی با 40 گل دوم است. تنها 3 هفته‌ی دیگر تا پایان رقابت‌های لالیگا باقی مانده و دراین مسیر همه‌چیز ممکن است. از یک سو شاهد نبرد رئال و بارسلونا برای قهرمانی در لالیگا هستیم و از سوی دیگر دوئل شانه‌به‌شانه و نفس‌گیر کریس و مسی ادامه دارد. و در این سه بازی باقی‌مانده٬ هر یک از آن‌دو به دنبال گلزنی هستند تا از دیگری پیشی بگیرند.

کریس و دو ضربه‌ی بیشتر در سال جاری

نبرد قرن نه تنها در رقابت‌های لالیگا، بلکه در لیگ قهرمانان اروپا نیز ادامه دارد. کریس و مسی در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا، هر کدام 8 گل زده‌اند؛ البته تعداد گل‌های کریس در تمام تورنمنت‌های این فصل 2 تا بیشتر از مسی است (51-53)؛ او در حال حاضر نه تنها عنوان آقای گلی رقابت‌های لالیگا را یدک می‌کشد؛ بلکه در رنکینگ کفش طلا هم در صدر است و توپ طلای سال 2014 را نیز در ویترین افتخاراتش می‌بیند.

دوئل شخصی مسی و رونالدو، هیزم آتش نبرد دو باشگاه بزرگ و سرشناس اسپانیا و اروپا، یعنی رئال مادرید و بارسلونا را نیز افزایش داده. به لطف گل‌های این دو ستاره، این دو تیم در مسیر فتح جام‌های قهرمانی با هم رقابت حساسی دارند؛ نه تنها در رقابت‌های لالیگا، بلکه در لیگ قهرمانان اروپا هم این رقابت در جریان است. هر دو تیم به مرحله‌ی نیمه‌نهایی راه یافته‌اند و مسی و یارانش باید مقابل بایرن گواردیولا صف‌آرایی کنند و رئالی‌ها هم مصاف سختی را با یوونتوس خواهند داشت و امیدوارند تا با برد در این بازی‌ها، در فینال شهر برلین با یک‌دیگر دیدار کنند.

برچسب‌ها: رونالدو گلزنی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 1

361 سپاهان ساری1394/02/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi