خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,118

رئال با سه گل آلمریا را شکست داد ولی رونالدو خشمگین بود...

رئال با سه گل آلمریا را شکست داد ولی رونالدو خشمگین بود...
دقیقه 85 که رسید رئال با دو گل از آلمریا جلو بود که ایسکو پشت محوطه جریمه با توپ بازی کرد و آن را برای هرناندز فرستاد و هرناندز سانتر کوتاهش را انجام داد و توپ را برای رونالدو ارسال کرد. رونالدو جایی قرار داشت که برابرش دروازه خالی جلب نظر می‌کرد. او خود را آماده نواختن ضربه کرده بود. ولی توپ به او نرسید و آلوارو آربلوا در میانه با ضربه‌ای دروازه را گشود: رئال مادرید 3–0 آلمریا. سپیدپوش‌ها شادی می‌کردند، ولی رونالدو خشمگین بود، عصبانی. او اعتنایی به شادی پس از گشودن دروازه نکرد و به سوی میانه میدان بازگشت. پیش از آن هم وقتی مائورو دوس سانتوس دروازه خودی را گشود، ولی گوینده سانتیاگو برنابئو نام رونالدو را به عنوان زننده گل که آخرین نفری بوده که توپ را لمس کرده اعلام کرد. رونالدو با دست اشاره کرد گل را او نزده. او در سراسر دیدار تلاش کرد گل بزند. گل چهلم خود را. او می‌دانست تعداد گل‌های لیونل مسی به 39 رسیده.

برخورد رونالدو با آربلوا یادآور واکنش او در ژانویه برابر گرت بیل بود. طی دیدار رئال - سویا بود که واکنش از این که گرت بیل توپ را به او که برابر دروازه قرار داشت نداد و خودش اقدام به شوت کرد، خشمگین ساخت. آن‌چه که در دیدارهای بعدی خصوصا برابر اسپانیول به هو شدن بیل توسط طرفداران رئال انجامید. رونالدو برابر ویارئال هم واکنش نامتعارفی را از خودش بروز داده بود. او در آن دیدار بسیار دشوار که رئال 2 بر صفر پیروز شد گل سیصدم خود برای رئال را به ثمر رساند و به نزدیکی رائول و آلفردو دی استفانو رسید. گل او پس از آن که برای شیرجه رفتن درون محوطه از داور کارت زرد گرفت که به معنی از دست دادن بازی با ایبار بود به ثمر رسید. آن ضربه به گل 37 او در لیگ منجر شده بود، در حالی که مسی 33 گل زده بود. رونالدو گل خود را به ثمر رساند و با حرکت دستی که اسپانیایی‌ها وقتی مورد سرقت قرار می‌گیرند بروز می‌دهند، فریاد «دزدی، دزدی» را هم سر داد که اشاره به قضاوت دارو داشت. او خوش اقبال بود برای آن حرکتش کارت زرد دیگری دریافت نکرد و اخراج نشد. او کمی پیش از آن در کوردوبا به دلیل کندن علامت روی پیراهنش اخراج شده بود.

سوت پایان را که زدند سوپر استار پرتغالی رئال در حالی که سرش را به علامت نارضایتی تکان می‌داد میدان را ترک کرد. رونالدو در این فصل طی 47 بازی 50 گل زده ولی طی 3 دیدار اخیرش دروازه‌ای را باز نکرده. آربلوا در پاسخ خبرنگاران که تلاش می‌کردند خشم رونالدو از او را برجسته کنند گفت: «... واکنش کریستانو نشان می‌دهد او چه بلند پروازی دارد. او طبیعی است که ناراجت باشد چرا که برای عنوان بهترین گلزن با لیونل مسی رقابت می‌کند».

کارلو آنچلوتی گفت حتی اگر رونالدو در دیدارهای باقیمانده رئال تا پایان فصل دروازه‌ای را باز نکند کماکان از نمایش کریستیانو در این فصل راضی است. او گفت: «... همین که تاکنون 50 گل زده برایم کافی است». پیشترها امیلیو بوتراگوئنو گفته بود کریستیانو رونالدو یک مدل برای جوانان بشمار می‌رود و همه حرفه‌ای‌ گری‌اش را تحسین می‌کنند، ولی باید واکنش‌هایش را در التهاب بازی‌ها کنترل کند. ولی کریستیانو آشکارا عنان خود را گاه و بیگاه از دست می‌دهد و به همین دلیل برخی از روزنامه‌های کاتالانی او را «بچه ننر پرتغالی» خواندند.

رئال در لیگ چهار دیدار پیش رو دارد و کارلو آنچلوتی ادعا کرده از پیروزی مردانش در هر چهار دیدار باقیمانده لیگ اطمینان دارد و نگران نتایج بارسلونا هم نیست. دیدار بعدی رئال در لیگ برابر سویا جنگجو است و پس از آن به مصاف یوونتوس در لیگ قهرمانان خواهد رفت. رونالدو در این برهه از فصل باید همانی باشد که همه از او انتظار دارند و احتمالا خودش از خودش. او باید با خونسردی کنار هم تیمی‌هایش روزهای باقیمانده ملتهب را سپری کند، در غیر این صورت شاید رئال را هم با خود غرق کند.

برچسب‌ها: رونالدو گلزنی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

50 1

759 سپاهان ساری1394/02/11

پادشاهی مرادیان: تیمم رو به دلیل جریمه زیاد مدیر می فروشم هرکس واقعا خریدار بود پیام بده

17 ارديبهشت (14:11)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi