خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار گسترش فولاد
اتحاد گسترش فولاد
32
413

پزشک گسترش فولاد: کادرفنی تراکتورسازی را در جریان مصدومیت گر

پزشک گسترش فولاد: کادرفنی تراکتورسازی را در جریان مصدومیت گر
پزشک تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: با کادرپزشکی تیم تراکتورسازی صحبت کرده و به آنها اطلاع داده بودم که گردانی برای درمان به کلینیک ما مراجعه کرده است.

در خصوص مصدومیت مدافع ملی پوش تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: حبیب گردانی ۵ روز قبل از ناحیه رباط جانبی داخلی دچار کشیدگی شدید شده است. کشیدگی او گرید ۲ است که درد شدیدی دارد و درمان آن در شرایط عادی حداقل سه یا چهار هفته زمان نیاز دارد. خوشبختانه این مصدومیت به جراحی نیاز نداشته و با فیزیوتراپی و حرکت درمانی برطرف خواهد شد.

وی افزود: گردانی به دلیل درد شدیدی که داشت مانند خیلی از بازیکنان شاغل در فوتبال تبریز از جمله تیم تراکتورسازی و حتی بازیکنان تبریزی که خارج از استان بازی می‌کنند برای درمان خود به کلینیک و مرکز بازتوانی ورزشی ما مراجعه می‌کنند. سه روز است روزی ۴ یا ۵ ساعت در دو نوبت صبح و بعد از ظهر روی پای گردانی کار می‌کنیم تا زمان بهبودی وی را از سه یا چهار هفته به ۱۰ تا ۱۴ روز کاهش دهیم و اگر امکان داشته باشد او را به بازی با استقلال برسانیم.

پزشک تیم گسترش فولاد تبریز در پاسخ به این پرسش که آیا در خصوص میزان مصدومیت و درمان گردانی با کادر پزشکی تراکتورسازی ارتباطی داشته‌اید، خاطر‌نشان کرد: من چهارشنبه یا پنج‌شنبه بود که با کادرپزشکی تیم تراکتورسازی صحبت کرده و به آنها اطلاع داده بودم که گردانی برای درمان به کلینیک ما مراجعه کرده است و آنها را در جریان نوع مصدومیت این بازیکن قرار دادم و به آنها گفتم که با مصدومیتی که وی دارد حداقل دو بازی آینده این تیم را از دست خواهد داد و امکان دارد که ما گردانی را به بازی با استقلال بتوانیم برسانیم. ضمن اینکه در روز بازی با تراکتورسازی هم دکتر صادقی، پزشک تیم تراکتورسازی را نیز در جریان مصدومیت و مراحل درمانی گردانی قرار دادم.

نجفی تاکید کرد: چون گردانی به فکر تیم است برای معالجه سریع‌تر به کلینیک ما مراجعه کرد وگرنه می‌توانست با ارائه پزشکی خود به باشگاه حداقل ۳ هفته طول درمان بگیرد و استراحت کند.

برچسب‌ها: گسترش فولاد تراکتور سازی حبیب گردانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 1

464 فولاد گستر ته1394/02/16

امیرفرگوسنماراد: یاشاسین گسترش

17 ارديبهشت (17:44)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi