خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار گسترش فولاد
اتحاد گسترش فولاد
32
413

کمالوند: دربی تبریز را می‌باختیم می‌گفتند به حریف راه داده‌‌

کمالوند: دربی تبریز را می‌باختیم می‌گفتند به حریف راه داده‌‌
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: شائبه درباره دربی تبریز زیاد بود و اگر ما به این تیم می‌باختیم، همه می‌گفتند به تراکتورسازی راه داده‌ایم.
فراز کمالوند در خصوص برگزاری دربی تبریز و همچنین شائبه‌هایی که درباره این بازی به وجود آمده، صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

با توجه به اینکه در انتهای لیگ برتر قرار دارید شرایط گسترش فولاد تبریز چگونه است؟

خوشبختانه هفته به هفته بهتر می‌‌شویم و همه شاهد هستند که چه رقبای بزرگی را متوقف کردیم. همین ذوب آهنی که هفته‌هاست روی نوار برد قرار دارد را در اصفهان متوقف کردیم و فولاد را شکست دادیم که این موضوع کار هر تیمی نیست. ما استقلال را هم متوقف کردیم و این نشان می‌دهد که تیم ما از قدرت تیمی بالایی برخوردار است و امیدوارم بتوانیم با ادامه همین روند سهمیه استان آذربایجان شرقی را در لیگ برتر حفظ کنیم.

یعنی هنوز از باقی ماندن‌تان در لیگ برتر مطمئن نیستید؟

روی کاغذ هنوز احتمال سقوط ما وجود دارد و در دو هفته باقیمانده احتمال دارد هر نتیجه‌ای رقم بخورد و ما باید به امتیاز ۳۰ برسیم تا خیال‌مان کاملا راحت باشد و به همین دلیل هنوز ۲ امتیاز کم داریم.

درباره دربی تبریز که روز جمعه برگزار شد هم صحبت کنید که این بازی شائبه‌ها و شایعه‌های زیادی را به راه انداخته است.

درباره دربی تبریز باید بگویم که این بازی برای من یک طرف تعهد کاری بود و از طرف دیگر عشق و علاقه‌ای قلبی. اگر این بازی را می‌باختیم هزار حرف و حدیث درست می‌شد و این شائبه به راه می‌افتاد که ما به تراکتورسازی راه داده‌ایم و برای اینکه این حرف و حدیث‌ها درست نشود همه بازیکنان با جان و دل بازی کردند و موقعیت‌های زیادی هم روز دروازه هر دو تیم ایجاد شد. مساوی در این بازی تعجب آور نبود چرا که ما پیش از این دو بازی دوستانه با تراکتورسازی در همین چند ماه اخیر انجام دادیم که یک بار در تطعیلات نیم‌فصل بود و یک بار هم در تعطیلات عید که هر دو بار بازی مساوی شد. من دوست دارم تراکتورسازی قهرمان لیگ شود اما تعهد کاری هم برای من مهم است و قصد داریم طی نامه‌ای از سازمان لیگ درخواست کنیم دربی‌ها را در هفته‌های ابتدایی لیگ بگذارند تا این حرف و حدیث‌ها درست نشود.
به هر حال این شایعه وجود داشت که شاید گسترش فولاد در این بازی خیلی محکم بازی نکند.

ببینید زمانی که من سرمربی تراکتورسازی بودم در بازی با شهرداری تبریز مساوی کردیم و شاد اگر آن بازی را می‌بردیم در همان سال سهمیه آسیایی می‌گرفتیم اما چون آن بازی در هفته‌های ابتدایی بود حرف و حدیثی به وجود نیامد. ما توقع نداشتیم که شهرداری تبریز آن سال به ما راه بدهد و قطعا اعضای تیم تراکتورسازی هم چنین توقعی از ما نداشتند. همه دوست دارند تراکتورسازی قهرمانی پاکی به دست بیاورد اما فراموش نکنید که یقه خیلی از تیم‌های بزرگ را گرفتیم و حتی مقابل نفت تهران در دقیقه ۹۱ بازی را باختیم.

پیش از دربی تبریز عکسی در فضای مجازی منتشر شد که شاید اگر گسترش فولاد دربی را می‌باخت قطعا حاشیه‌های زیادی گریبان‌تان را می‌گرفت.

من این عکس را ندیدم اما شنیده‌ام که چنین عکسی منتشر شده است. اما شما فکر می‌کنید اسماعیل حسن‌زاده برای چه به تبریز آمده بود؟ قطعا او آمده که فوتبال پاک را در تبریز ببیند هر چند که اگر تراکتورسازی ما را شکست می‌داد قطعا می‌گفتند ما به این تیم راه داده‌ایم و برای همین فشار زیاد بود که بازیکنانم بیشتر از توان‌شان جنگیدند. با این همه قهرمان شدن تراکتورسازی دست خود این تیم است و امیدوارم دو بازی آینده‌اش را ببرد و قهرمان شود.

درباره شعارهای هواداران تراکتورسازی علیه خودتان هم صحبت کنید. گویا بازیکنان‌تان بعد از گل خوشحالی زیادی کردند که این مسئله باعث شده هواداران تراکتورسازی علیه شما شعار دهند.

من به نمایندگی از بازیکنانم می‌گویم که اگر هواداران تراکتورسازی از شادی گل بازیکنانم ناراحت شدند از همه آنها عذرخواهی می‌کنم اما پیش از بازی من به همه بازیکنان تأکید کردم که کوچکترین مسئله حاشیه‌ای در بازی به وجود نیاورند حتی قبل از بازی هم بازیکنان را ممنوع‌المصاحبه کردند و به خاطر اینکه خودم و حسن آذرنیا پیش از این در تراکتورسازی کار می‌کردیم خواستیم تا رعایت هواداران این تیم بشود حتی اگر بازی را دیده باشید بعد از صحنه گلی که ما زدیم من هیچ حرکتی نکردم و حتی یک قدم هم عقب و جلو هم نشدم و حتی دستم را هم تکان ندادم تا تماشاگران تحریک نشوند. با این همه در نظر بگیرید که بازیکنانم جوان هستند و تحت تأثیر بازی قرار گرفتند هر چند که عده‌‌ای از همین بازیکنان بودند که تراکتورسازی را به لیگ برتر آوردند و مصطفی اکرامی در زمانی که در تراکتورسازی بازی می‌کرد به خاطر اینکه تیم گل نخورد با سر به تیر دروازه خورد و به ICU رفت. با این همه آرزو می‌کنم در تبریز جشن قهرمانی تراکتورسازی را بگیریم.

این هفته با پرسپولیس بازی دارید. درباره این بازی هم صحبت کنید.

باید بگویم برانکو ایوانکوویچ مربی بزرگی است که سابقه حضور در جام جهانی را در کارنامه دارد و با فوتبال ایران غریبه نیست اما ما چاره‌ای جز بردن پرسپولیس نداریم و خوشبختانه برای این بازی محروم یا مصدوم هم نداریم. البته باید بدانید که پرسپولیسی‌ها تمرکزشان روی دربی است اما به هر حال آنها غول خفته هستند و نتایج خوب این تیم در آسیا را در نظر بگیرید. برای این بازی ما همه توان‌مان را می‌گذاریم تا پرسپولیس را ببریم چون دوست ندارم کارمان به روز آخر برسد.

به عنوان سوال پایانی آیا سال آینده هم در گسترش فولاد باقی خواهید ماند؟

در وهله اول حفظ سهمیه گسترش فولاد در لیگ برتر از هر چیزی مهم‌تر است. موضوع دیگر هم این است که جلساتی با مالک، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره برگزار کرده‌ایم و دوطرف علاقمند به ادامه همکاری هستند. خودم هم دوست دارم در این تیم بمانم چرا که هم گسترش فولاد را دوست دارم و هم شهر تبریز را و می‌خواهیم با حفظ سهمیه در لیگ برتر سال آینده تیم قدرتمندی را ببندیم.

برچسب‌ها: کمالوند گسترش فولاد تراکتور سازی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

425 فولاد گستر ته1394/02/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi