خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار گسترش فولاد
اتحاد گسترش فولاد
32
413

بررسی عملکرد گسترش فولاد در نیم فصل اول

بررسی عملکرد گسترش فولاد در نیم فصل اول
تیم متحول شده گسترش فولاد، در فصل جاری در بازی های خارج از خانه به لحاظ گل خوردن در شرایط بهتری نسبت به بازی های داخل خانه قرار دارد. با توجه به روندی فعلی گسترش، به نظر نمی رسد شاگردان کمالوند ها نامزد سقوط به لیگ یک یا کسب سهمیه باشند و احتمالا در انتهای فصل در میانه های جدول جای می گیرند.

کلیات:
گسترش فولاد در سومین فصل حضور خود در لیگ برتر به دنبال کسب یک رتبه خوب و حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است و تا به اینجای لیگ هم به جز چند بازی که با بدشانسی بازنده شده، در سایر بازی ها عملکرد خوبی داشته و مانند سال گذشته نمی توانیم آن ها را کاندیدای سقوط محسوب کنیم. هر چند هنوز یک نیم فصل دیگر برای گسترش باقی مانده اما به نظر نمی رسد با ترافیک سنگین بالای جدول برای کسب قهرمانی، بتوان شانسی را برای این تیم قائل شد.

سرمربی:
فراز کمالوند که از اوسط لیگ چهاردهم هدایت گسترش را در اختیار گرفت، برای این فصل هم سرمربی این تیم ماند و در ابتدای لیگ تیمش می توانست سورپرایز لیگ برتر هم باشد. او در فصل جاری چند بازیکن از لیگ پایین تر را به تیمش آورد که این روز ها مشتریان زیادی را دارد. یکی از انتقادات وارد بر کمالوند این است که او بارها و در موارد مختلف به نفع دیگر تیم تبریزی یعنی تراکتور کنار کشیده است. کمالوند پس از اتمام نیم فصل لیگ برتر از هدایت گسترش استعفا داد اما این کار او با موافقت مدیران گسترش همراه نشد تا این مربی در سمت خود ابقا شود.

مدیریت:
یکی از بی سر و صدا ترین و بی حاشیه ترین باشگاه های لیگ برتر از لحاظ مدیریتی، گسترش فولاد است. این تیم خصوصی که اتفاقا از ورزشگاه و زمین تمرین اختصاصی هم بهره می برد و از توان مالی بالایی هم بهره می برد و تا به حال بازیکنان و مربیان این باشگاه از مشکلات مالی صحبتی نکرده اند. مالک این باشگاه یکی از حمایت کننده های کمالوند و اندیشه هایش است و او هم در انتقال بازیکنان باشگاه به تراکتور کمتر پیش آمده که مخالفت کند.

بازیکنان:
یکی از عوامل موفقیت نسبی گسترش در فصل جاری بازیکنان این باشگاه هستند که در ابتدای فصل گفته شد که بازیکنان مازاد و پا به سن گذاشته تیم های مختلف هستند اما کمالوند و این بازیکنان عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشتند تا جایی که چند تن از این بازیکنان پا به سن گذاشته در نیم فصل مجددا به تراکتورسازی پیوستند. یکی از پدیده های لیگ پانزدهم، داریوش شجاعیان است که با قرارداد بسیار کمی و از لیگ دسته دو به گسترش فولاد پیوسته است. این بازیکن خوش تکنیک که بار ها قابلیت های خود را نشان داده مورد پسند استقلال قرار گرفته اما کمالوند و مدیران این باشگاه نمی خواهند به راحتی او را از دست بدهند.

میانگین سنی بازیکنان:26.32
تعداد برد و باخت: تیم دوم شهر تبریز، تا نیم فصل نخست، 5 پیروزی، 6 تساوی و 4 شکست را تجربه کرده که این آمار برای بازی های داخل خانه شامل 3 برد، 2 تساوی و دو باخت است. همچنین آبی پوشان تبریز، در خارج از حانه 2 برد، 4 مساوی و 2 باخت را از خود به جای گذاشته اند.
تعداد گل زده: گسترشی ها تا نیم فصل نخست 13 بار دروازه تیم‌های مختلف را گشوده‌اند. از این تعداد، 9 گل در بازی‌های خانگی و 4 گل هم در خارج از خانه به ثمر رسیده است.
میانگین‌ها: میانگین گل‌زده گسترش در هر بازی 0.86 گل است. همچنین میانگین گل زده این تیم در 7 بازی داخل خانه 1.128 و در 8 بازی خارج از خانه 0.5 گل است.

زمان گلزنی: اگر بازی را به 6 زمان 15 دقیقه ای تقسیم کنیم وضعیت گلزنی این تیم به شرح زیر است:
0-15:3
15-30:1
30-45:1
45-60:2
60-75:1
75-90:5

تعداد گل خورده: شاگردان کمالوند 11 بار دروازه خود را مقابل رقبا باز شده دیده‌اند. آن‌ها در بازیهای خانگی 8 گل و در بازی‌های خارج از خانه 3 گل دریافت کرده‌اند.

میانگین‌ها: میانگین گل خورده گسترش فولاد به ازای هر بازی 0.73 گل است. این میانگین برای بازی‌های داخل خانه 1.142 گل و در بازی های خارج از خانه این عدد 0.375 گل است.

زمان گل های خورده: اگر بازی را به 6 زمان 15 دقیقه ای تقسیم کنیم وضعیت گل های خورده این تیم به شرح زیر است:
0-15:2
15-30:2
30-45:3
45-60:1
60-75:1
75-90:2

تعداد کلین شیت: در طول نیم فصل نخست، دروازه گسترش در 7 بازی محفوظ مانده است که از این تعداد 5 بار در بازی های خارج از خانه بوده است.

گلزنان: در 13 گل گسترش تا پایان هفته پانزدهم مهاجمان این تیم 6 گل (0.46)، هافبک‌ها 6 گل (0.46) و مدافعان یک گل (0.08) به ثمر رسانده‌اند. سه گلزن برتر این تیم به ترتیب داریوش شجاعیان 3 گل و محمد ابراهیمی، سعید دقیقی و شهرام گودرزی با 2 گل هستند.
تعداد کارت های زرد و قرمز:گسترشی ها در نیم فصل نخست 17 کارت زرد دریافت کرده اند که از این لحاظ در بهترین شرایط در لیگ برتر قرار دارند. آن ها همچنین یک کارت قرمز را هم از داوران گرفته اند.

برچسب‌ها: گسترش فولاد کمالوند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

289 فولاد گستر ته1394/10/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi