خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,243

دوراهی کریم انصاری‌فرد برای انتخاب تیم فصل بعد

دوراهی کریم انصاری‌فرد برای انتخاب تیم فصل بعد
جدایی انصاری‌‏فرد از اوساسونا قطعی به نظر می‌رسد و او برای فصل آینده دو گزینه مهم دارد؛ رفتن به ترکیه یا بازگشت به پرسپولیس.به گزارش مشرق، عملکرد ضعیف انصاری‌فرد در اوساسونا، سقوط احتمالی این تیم به دسته سوم اسپانیا و خداحافظی نکونام از فوتبال رفتن انصاری‌‏فرد از پامپلونا را قطعی کرده است. در حال حاضر نه انصاری‌فرد علاقه‌ای به ماندن در اوساسونا دارد نه مسئولان اوساسونا می‌خواهند او را نگه دارند.
انصاری‌فرد از همین حالا با پرسپولیسی‌ها وارد مذاکره شده و برای بازگشت به این تیم اعلام آمادگی کرده است. البته او یک پیشنهاد خوب هم از ترکیه دارد اما یک فصل تلخ در اروپا و احتمال نیمکت نشینی مجدد، باعث می‌شود آقای گل دو دوره لیگ برتر ترجیح بدهد فصل آینده در ایران بازی کند. تغییر و تحولات پرسپولیس بعد از واگذاری باشگاه، خیال انصاری‌فرد را بابت قرارداد خوب و دریافت به موقع پول‌هایش راحت می‌کند. فعلا انصاری‌فرد هم مثل کادرفنی، بازیکنان و طرفداران پرسپولیس منتظر مشخص شدن مالک بعدی باشگاه است.

برچسب‌ها: کریم انصاری فرد اوساسونا پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

35 1

900 سپاهان دنگلان1394/02/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi