خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,210

بازگشت این بازیکن به تیم پرسپولیس منتفی شد

بازگشت این بازیکن به تیم پرسپولیس منتفی شد
خروج کریم انصاری فرد از لیست تیم آ.ا.ک آتن در حالی که یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد داشت این ذهنیت را پیش آورد که این مهاجم سرشناس به تیم پرسپولیس باز خواهد گشت.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که در خط حمله با کمبود مهره تاثیرگذار مواجه است تلاش هایی را برای بازگشت این بازیکن به تهران آغاز کرد اما به نظر می رسد این ماموریت نیمه تمام می ماند. چرا که کریم انصاری فرد قصد دارد به حضورش در فوتبال یونان ادامه دهد و رسانه های یونانی گزارش داده اند او در حال توافق با باشگاه لامیا است. تیمی که در فصل گذشته لیگ برتر یونان در 26 بازی 18 امتیاز به دست آورد و به سبب حضور در رتبه 13 جدول در گروه سقوط به رقابت‌های خود ادامه داد.

ادامه حضور کریم انصاری فرد در فوتبال یونان اتفاق محتملی بود به این خاطر که کریم در سه تیم آ.ا.ک، المپیاکوس و پانینیوس بازی کرده و مهاجم شناخته شده‌ای در فوتبال یونان به شمار می رود و فصل گذشته هم عملکرد قابل دفاعی در تیم آ.ا.ک داشته است. به هر صورت ترجیح سرمربی این بود که کریم در لیست خروجی های تیم قرار بگیرد و به همین بهانه در اردوی آماده سازی تیمش در هلند حضور ندارد. در حالی که میلاد محمدی و احسان حاج صفی به همراه تیم برای اردوی آماده سازی به هلند رفته اند.

باشگاه لامیا 1964 دوباره در لیگ دو یونان قهرمان شده است و اکنون یکی از تیم های حاضر در سوپر لیگ این کشور به شمار می رود. بازی های این تیم در استادیوم شهرداری لامیا برگزار می شود که گنجایش 5500 تماشاگر را دارد و به نظر می رسد کریم انصاری فرد از انتخاب این تیم راضی است چرا که با حضور در ترکیب ثابت این تیم امید اول گلزنی به شمار می‌رود و بیشتر توپ ها در خط حمله به او ختم خواهد شد. او می تواند در فصل منتهی به جام جهانی بار دیگر با گلزنی های خود به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شود. البته کریم همزمان با یکی دو تیم دیگر در سوپر لیگ یونان در حال صحبت است و ممکن است انتخاب او در روزهای آتی تیمی غیر از لامیا باشد. اما آنطور که رسانه‌های یونانی گزارش داده اند مذاکرات بین این باشگاه و مهاجم سرشناس فوتبال کشورمان خوب پیش می رود و احتمال توافق در روزهای آینده زیاد است.

برچسب‌ها: پرسپولیس کریم انصاری فرد آ.ا.ک آتن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

41 ☫ ایران ☫1401/05/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi