خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,759

اینزاگی: امیدوارم یک فصل دیگر در میلان بمانم.

اینزاگی: امیدوارم یک فصل دیگر در میلان بمانم.
پیپو اینزاگی، سرمربی میلان با ابراز تاسف از نتایج تیمش در این فصل ابراز امیدواری کرد فصل آینده نیز بر روی نیمکت مربی گری این تیم باقی بماند.
به گزارش کاپ، فیلیپو اینزاگی، سرمربی میلان در کنفرانس خبری پیش از بازی امشب مقابل ناپولی اعلام کرده که قصد ترک این تیم را ندارد و دوست دارد فصل آینده نیز همچنان در میلان باقی بماند: با رئیس باشگاه صحبت کردم اما هنوز هیچ چیز رسمی نشده است. من با ریاست برلوسکنی خو گرفته ام و با او به همه افتخارات رسیده ام. هر تصمیمی که رئیس اتخاذ کند در جهت بازگشت دوباره تیم به روزهای اوجش خواهد بود.
پس از دو شکست متوالی میلان مقابل اودینزه و ناپولی ، هفته پیش شایعه احتمال برکناری اینزاگی از نیمکت مربی گری میلان قوت گرفت اما با توجه به بی ثباتی مدیریتی حال حاضر در این باشگاه، برلوسکنی تصمیم گرفته فعلا اخراج اینزاگی را به تعویق بیندازد: باشگاه در این باره با من صحبتی نداشته است. امیدوارم یک سال و نیم دیگر در میلان بمانم. احساس می کنیم که باید خودمان را ثابت کنیم و برای هر بازی مثل فینال لیگ قهرمانان اروپا، آماده می شویم. می دانم که برلوسکنی و آدریانو گالیانی درباره من چه فکری می کنند. از اینکه نتوانستم با نتایجی که می گیرم پاسخ اعتماد آنها را بدهم، نارحت هستم.

برچسب‌ها: ایتالیا آث میلان اینزاگی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 0

232 God Of Beauties1394/02/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi