خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,759

اینزاگی تهدید به مرگ شد

اینزاگی تهدید به مرگ شد
دو شب قبل و درپی دهمین شکست تیم آ.ث.میلان در فصل جاری سری‌آ فوتبال ایتالیا موسوم به کالچو، هواداران تندرو این باشگاه، انتقادات فراوانی مطرح شد.

در یک مورد از انتقادات، گروهی پا را فراتر گذاشته و به تهدید جانی اینزاگی سرمربی این تیم پرداختند. آن‌ها در پیامی با مرجع ناشناس به اینزاگی هشدار دادند که اگر استعفا ندهد و از سمتش کناره‌گیری نکند، برایش نا‌امنی جانی پدید خواهند آورد.

اینزاگی در پاسخ به این پیام تهدیدآمیز گفت: من مسئولیت دارم که این تیم را به مسیر درستی هدایت کنم و در این راه لحظه‌ای از کوشش باز نخواهم ایستاد؛ به تعهداتم پایبندم و مطمئنم اگر استعفا بدهم، خود شما اولین افرادی هستید که به من انتقاد خواهید کرد.

گفتنی است که فیلیپو اینزاگی از اسطوره‌های تاریخ باشگاه آ.ث.میلان به شمار می‌رود. او در زمان بازیکنی‌اش سه بار به قهرمانی سری‌آ رسید دو بار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپاشد.

عداه‌ای به همین هم انتقاد دارند و در این رابطه می‌گویند: کسی که در زمان بازیکنی موفق است، لزوما نمی‌تواند در کسوت سرمربی‌گری هم موفقیت به دست آورد.

برچسب‌ها: ایتالیا آث میلان اینزاگی تهدید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

22 0

394 God Of Beauties1394/02/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi