خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,124

انریکه: ‌اگر خواهان قهرمانی هستیم، فقط باید برنده شویم.

انریکه: ‌اگر خواهان قهرمانی هستیم، فقط باید برنده شویم.
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا بعد از برد ۸ بر صفر مقابل کوردوبا اظهار داشت: اگر می‌خواهیم قهرمان لالیگا شویم فقط باید ببریم.

به گزارش خبرگزاری فارس لوئیس انریکه بعد از برد پُرگل مقابل کوردوبا اظهار داشت: به نظرم این برد پرگل نشان می‌دهد بارسا اکنون در آمادگی مطلوب آرمانی قراردارد، اما باید قبل از هر بازی با اطمینان خاطر زیاد وارد مصاف شد تا بتوان آن را خوب کنترل کرد که در نهایت به هدف و نتیجه نهایی برسد. همین کارها را امروز مقابل کوردوبا انجام دادیم و به چنین برد ارزشمندی هم رسیدیم.

وی ادامه داد: تا قبل از دقیقه 39 نیز موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم. موقعیت‌های که باید به گل تبدیل می‌شدند. به این خاطر ابتدای بازی کمی نگران بودیم که در ادامه دچار بدشانسی نشویم. با این حال دو گلی که قبل از پایان نیمه نخست زدیم، شرایط روحی تیم را برای کسب پیروزی قاطع و ارزشمند متحول کرد.

انریکه افزود: اگر می‌خواهیم برنده لالیگا شویم، باید به دقت بسیار تمام برنامه‌های خود را پیش ببریم. نباید برای‌مان فرقی کند مقابل چه تیمی و چه حریفی بازی می‌کنیم. هدف ما باید فقط کسب برد باشد. چیزی که حالا در دستور کار خود داریم.

وی همچنین در مورد بایرن مونیخ، حریف چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا نیز عنوان کرد: باید در 2 بازی مقابل بایرن همانگونه که در کل فصل جاری ظاهر شده‌ایم‌، به میدان برویم. البته کتمان نمی‌توان کرد این دو رویارویی بسیار سخت خواهند بود. در تیم بایرن چند بازیکن مطرح غایب هستند. خیلی هم فکر می‌کنند چون بزرگان این تیم مثل روبن و ریبری غایب هستند، پس مقابل ما بازنده خواهند شد. آنها بدون بزرگان خود هم خطرناک هستند. اما به جای دلخوش کردن در این مورد، بهتر است تمرکز خود را بر این بگذاریم که چطور مقابل حریف به هدف برسیم.

برچسب‌ها: لوئیز انریکه سرمربی بارسلونا برنده بارسلونا کوردوبا لالیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

75 5

543 بی201394/02/13

Gr Barcelona: جین مویل بازیکنم فروشیه

13 ارديبهشت (22:57)


.امیرتتلو.: میشه داداش میشه

13 ارديبهشت (22:08)


مسی افسانه ای: به امید این که بارسا همون بارسای شکست ناپذیر پپ شود

13 ارديبهشت (22:00)


13 ارديبهشت (18:58)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi