خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,748

لوئیز انریکه: همیشه به دنبال منفعت بارسا هستم

لوئیز انریکه: همیشه به دنبال منفعت بارسا هستم
لوئیز انریکه، سرمربی تیم بارسلونا پیش از دیدار مقابل مالاگا در کنفرانس مطبوعاتی مقابل خبرنگاران ظاهر شد.

چه انتظاری از دیدار مقابل مالاگا دارید؟ "مثل همیشه سختی هایی وجود خواهد داشت اما هدف ما یکسان است، همانطور که مقابل لوانته عمل کردیم."

موضوع دروازه بان ها: "احتمالات مختلفی وجود دارد که مثل همیشه در فوتبال رخ می دهد. چیزهای بسیاری وجود دارد که ما هنوز هم می توانیم در آنها پیشرفت کنیم. در فوتبال، کلیشه های زیادی در مورد دروازه بان ها وجود دارد اما من به روش خودم این مسئله را پیش خواهم برد."

بارترا از ترکیب تیم خارج شده است. آیا رفتار شما با او ناعادلانه نیست؟ "من با همه آنها غیر منصفانه رفتار می کنم. این مشکل من نیست. من امکانات بی پایانی دارم و همیشه به دنبال منفعت تیم هستم. من برای بارسا خوشحالم، چون سطح جدیدی از بازیکنان را در اختیار دارد و من روش هایی که دارم که ممکن است درست یا غلط باشد اما مربی بودن همین است."

مسی با تیم ملی آرژانتین: "لازم نیست که در مورد همه بازیکنان صحبت کنم. این یک رابطه شخصی میان بازیکن و تیم ملی است. باشگاه مسئله اصلی است اما تیم ملی نیز اهداف جذابی دارد. من معمولاً با بازیکنان در این مورد صحبت نمی کنم. این انتخاب خودشان است. خودشان باید تصمیم بگیرند که چه چیزی برایشان جالب است و چه چیزی می خواهند."

پنالتی ها: "پنالتی ها توسط مسی زده خواهند شد، و هم تیمی هایش نیز احساس می کنند که باید او پنالتی بزند. اگر پنالتی دیگری برای ما گرفته شود، مسی آن را به ثمر خواهد رساند و شما خواهید دید."

برچسب‌ها: لوئیز انریکه بارسلونا لالیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 1

203 تراختور041393/07/01

عمرم حروم شده: مهاجم مفتِلینک://mr90.ir/player/l2qTZ2pqagقیمت هاش خیلی ارزونن

2 مهر (06:54)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi