خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

علی کریمی: حرف‌های زیادی برای گفتن دارم

علی کریمی: حرف‌های زیادی برای گفتن دارم
علی کریمی در مورد صحبت های روز گذشته شهرام دبیری بعد از جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با کی‌روش اظهار داشت: بعد از جدایی از تیم ملی تا امروز حرفی نزدم و تصمیم داشتم برای حفظ آرامش تیم ملی حرفی نزنم اما دیروز و برای دومین بار نقل قول هایی از سوی عضو هیات رئیسه فدراسیون که نمی‌دانم چطور وارد فوتبال شده است در مورد من گفته شد که هر چند از سوی رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ و حتی خود این عضو هیات رئیسه تکذیب شد اما این بار به این نتیجه رسیدم که اگر سکوت کنم شاید شک و شبه عده ای به یقین تبدیل شود.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: بار اولی که این مباحث مطرح شد سکوت کردم اما این افراد بدانند من اگر دنبال پول و بلیت بیزینس کلاس بودم چند ماه بدون قرارداد با تیم ملی همکاری نمی کردم و مثل همه مربیان اول قرارداد می بستم و بعد سر تمرین می رفتم. من اگر دنبال پول بودم باز هم به فوتبالم ادامه می دادم چرا که هم به لحاظ فیزیکی شرایط خوبی دارم و اینکه هم دوره ای هایم مثل عنایتی از خیلی ملی پوشان فعلی آماده تر هستیم.

علی کریمی تاکید کرد: واقعا متاسف هستم که عضو هیات رئیسه فدراسیون به حداقل اتفاقات فوتبالی اشراف ندارد و امثال ایشان که در این فوتبال زیاد آمده اند و رفته اند و بازدهی هم نداشته اند و اگر هم دارند من از آن اطلاعی ندارم با تصمیم هایشان فوتبال را به این روز انداخته اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من حرف های زیادی برای گفتن دارم اما امیدوارم او و امثال این آقا قبل از آوردن اسم علی کریمی آن را مزه مزه کنند.

برچسب‌ها: کریمی ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

27 2

213 بچه های جنوب...1394/02/09

9 ارديبهشت (17:23)


9 ارديبهشت (14:10)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi