خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,283

یادداشت هفتگی خوان ماتا در وبلاگ شخصی اش و تبریک به دخیا ، ه

یادداشت هفتگی خوان ماتا در وبلاگ شخصی اش و تبریک به دخیا ، ه
خوان ماتا هر هفته دوشنبه ها در وبلاگش برای هواداران یادداشت میگذارد. متن کامل صحبتهای این هفته ی او را در ادامه این پست میتوانید بخوانید.

سلام به همه

میدانم که بعد از بازی دیروز همه شما مایوس شدید. ما هم احساس مشابهی داریم و الان که دارم این مطلب را مینویسم هنوز ناراحتم ، اما تنها کاری که ما میتوانیم انجام دهیم این است که با یکدیگر متحد باشیم و به آینده نگاه کنیم. برای تیمی مثل ما چنین شکست سنگینی براحتی قابل پذیرفتن نیست ولی باید آنرا بگذاریم کنار و برویم سراغ بازی بعدی… روشن بود که بازی برابر اورتون از همان اول و با گل زود هنگام مک کارتی دشوار خواهد بود. هرچند ما با خلق چند موقعیت و بازی کردن در نیمه زمین اورتون سعی داشتیم که به بازی برگردیم اما نتوانستیم هیچ راهی برای گلزنی پیدا کنیم. آنها کارشان را بسیار خوب انجام میدادند ، بصورت فشرده دفاع میکردند و تقریبا تمام شانسهای گلزنی شان را به گل تبدیل کردند. همانطور که قبلا هم گفته بودم، ما در مرحله ی پایانی این فصل هستیم و باید تلاش کنیم تا در تمام بازی های باقی مانده پیروز شویم. الان هدفمان این است که از 4 بازی باقی مانده در پرمیرلیگ، 4 پیروزی بدست بیاوریم.

ما باید پاسخگوی تمام حمایتهایی که از هواداران دریافت میکنیم باشیم ( آنها در گودیسن پارک هم بار دیگر فوق العاده بودند ) و امیدواریم که شنبه ی آینده در الدترافورد مقابل وستبروم این کار را انجام دهیم. همه ی ما میخواهیم که فصل بعد در لیگ قهرمانان باشیم و برای رسیدن به این هدف باید دوباره به مسیر درست قبلی برگردیم و نمایشهای خوب و نتایج خوبمان را باز هم تکرار کنیم. دیگر اجازه نداریم نمایشی مثل بازی دیروز داشته باشیم.

خب، حالا میخواهم به دوست خوبم داوید دخیا بخاطر قرار گرفتنش در ترکیب تیم منتخب لیگ برتر تبریک بگویم. این پاداش فصل فوق العاده ایست که او سپری کرده و همچنین تاییدی بر مهارتهایش. همینطور به دوست دیگرم ادن هازارد هم که اسمش در این لیست قرار دارد تبریک میگویم.

کم کم قهرمان های لیگ های مختلف در حال مشخص شدن هستند، اما در اسپانیا، جایی که رقابت تا آخرین هفته ها تنگاتنگ پیش میرود بارسا یک پیروزی قاطع برابر اسپانیول داشت و به رقبایش پیام روشنی داد. درحالیکه رئال مادرید در ورزشگاه سلتاویگو بازی دشواری داشت و نولیتو توانست ابتدا تیم میزبان را پیش بیندازد اما رئال مادرید توانست سریع با یک گل از کروس و همچنین یک نمایش فوق العاده از چیچاریتو به گل آنها واکنش نشان دهد. چیچاریتو دوست خیلی خوب من است و از اینکه در بازیهای اخیرش گلزنی میکند خوشحالم. او لیاقت تمام چیزهای خوبی که نصیبش میشود را دارد.

متاسفانه این هفته شاهد یک فاجعه غم انگیز در نپال و هند بودیم و اثرات آن زلزله هر لحظه دارد بدتر و بدتر میشود.میخواهم پیام همبستگی و حمایتم را برای تمام کسانی که از این زلزله صدمه دیده اند و همینطور خانواده هایی که عزیزانشان را از دست داده اند اعلام کنم.

امیدوارم هفته آینده اوضاع بهتر باشد و ما به اهدافمان نزدیکتر شویم. از همه شما بخاطر حمایت های بی قید و شرطتان سپاسگزارم. دوستتان دارم.
خوان

برچسب‌ها: ماتا خوان ماتا منچستر یونایتد یادداشت هفتگی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

269 شیکاگو بلک هاکس1394/02/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi